• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Greito maisto restoranų prekės ženklus „Burger King“, „Popeyеs Louisiana Kitchen“ ir „Tim Hortons“ valdanti Kanados ir JAV kapitalo bendrovė „Restaurant Brands International“ (RBI) pranešė grynąjį pelną per metus padidinusi beveik penktadaliu, įplaukoms didėjus perpus kukliau.

Greito maisto restoranų prekės ženklus „Burger King“, „Popeyеs Louisiana Kitchen“ ir „Tim Hortons“ valdanti Kanados ir JAV kapitalo bendrovė „Restaurant Brands International“ (RBI) pranešė grynąjį pelną per metus padidinusi beveik penktadaliu, įplaukoms didėjus perpus kukliau.

REKLAMA

Pasak bendrovės pranešimo, grynasis pelnas sausį-kovą, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu metais anksčiau, išaugo 18 proc. iki 328 mln. JAV dolerių. Suderintas pelnas akcijai siekė 0,73 dolerio ir nedaug viršijo agentūros „FactSet“ kalbintų analitikų prognozių vidurkį (0,72 dolerio).

RBI pardavimų pajamos didėjo 9 proc. iki 1,74 mlrd. dolerių ir taip pat pranoko ekspertų lūkesčiais (1,7 mlrd. dolerių).

„Burger King“ restoranai pajamas per metus padidino 3,8 proc., „Tim Hortons“ – 6,9 proc., „Popeyes Louisiana Kitchen“ – 5,7 proc., „Firehouse Subs“ – 0,3 procento.

REKLAMA
REKLAMA

Suderintos įplaukos per tris šių metų mėnesius buvo 4,6 proc. solidesnės nei prieš metus.

RBI valdo vieną didžiausių greito maisto restoranų tinklų pasaulyje, jų daugiau 100 šalių turinti per 30 tūkstančių. Bendrovė suformuota 2014 metais, susijungus JAV „Burger King“ ir Kanados kavinių tinklui „Tim Hortons“. 2017-aisiais bendrovė įsigijo JAV patiekalų iš vištienos restoranų tinklą „Popeyes Louisiana Kitchen“. Sumuštinių tinklas „Firehouse Subs“ prie grupės prisijungė 2021-ųjų pabaigoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų