• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kai kurių žmonių meilė tam tikram automobilių gamintojui retkarčiais sugeba perlipti bet kokias racionalumo ribas. Nors tai yra klientas apie kurį svajoja kiekvienos markės vadovas, tačiau daugelis tokių entuziastų už savo ištikimybę tikisi gauti bent jau padorų aptarnavimą. 

Kai kurių žmonių meilė tam tikram automobilių gamintojui retkarčiais sugeba perlipti bet kokias racionalumo ribas. Nors tai yra klientas apie kurį svajoja kiekvienos markės vadovas, tačiau daugelis tokių entuziastų už savo ištikimybę tikisi gauti bent jau padorų aptarnavimą. 

REKLAMA

„Tesla“ markės šalininkai labai dažnai laikomi užkietėjusiais fanatikais, kurie šventai tiki Elono Musko skelbiamomis tezėmis, o pro „Tesla“ gamyklos vartus išriedančias mašinas laiko it jos būtų atkeliavusios iš ateities. Nors toks požiūris labai dažnai kelia ne visuomet taikiai pasibaigiančias diskusijas, tačiau „Tesla“ markės gerbėjų atsidavimą reikėtų gerbti. Ypač, kai automobilis dažniau genda negu važiuoja, o „Tesla“ klientų aptarnavimo skyrius tave visiškai ignoruoja. 

Viena iš tokių istorijų šiuo metu sklando populiariame socialiniame tinkle „X“. Šiaurės Karolinos valstijoje gyvenantis „Tesla Cybertruck“ savininkas gana detaliai atpasakojo savo nuotykius, išgyvenimus ir nusivylimus, su kuriais jis susidūrė per ganėtinai trumpą „Cybertruck“ eksploatacijos laikotarpį. 

REKLAMA
REKLAMA

Pirmosios bėdos – pirmąjį mėnesį

Daugelis vairuotojų yra įpratę, jog pirmieji, nors ir smulkūs, gedimai pasirodo po kelių mėnesių ar net vienerių metų, tačiau pirmosios „Cybertruck“ bėdos savininką pradėjo erzinti vos po dviejų savaičių. 

REKLAMA

Savininkas teigia, jog centrinis ekranas tiesiog nustojo veikti. Ilgainiui, ekranas pradėjo mirksėti, o pagrindinės automobilio smegenys paskelbė pranešimą, jog įvyko kritinis vairo sistemos gedimas. 

Kadangi automobilis buvo neveiksnus, „Cybertruck“ turėjo iškeliauti į „Tesla“ aptarnavimo centrą, kuriame savininkas serviso darbuotojų paprašė atkreipti ir į dar keletą trūkumų: priekinio stiklo deformaciją, girgždančią vairuotojo sėdynę ir netinkamai pritvirtintus stogo apdailos apmušalus. 

REKLAMA
REKLAMA

Bėdos tęsėsi toliau

Kuomet „Cybertruck“ pikapas sugrįžo iš „Tesla“ aptarnavimo centro, savininkas pastebėjo, jog pikapas turi netinkamai pritvirtintą priekinį bagažinės dangtį. Jis taip pat pastebėjo, jog prietaisų skydelyje atsirado skylės, kurias paliko netinkamai įsukti varžtai. Tačiau, vėlgi, automobilio savininkas kantriai taikstėsi su atsainiu serviso darbuotojų darbu. 

Liūdniausia yra tai, jog „Tesla Cybertruck“ į šios markės aptarnavimo centrą turėjo sugrįžti dar keletą kartų, nes vėliau savininkas pradėjo skųstis kitais trūkumais, dėl kurių „Cybertruck“ tiesiog negali būti tinkamai eksploatuojamas. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Trūko kantrybė

Po eilės vizitų „Tesla“ servise, didžiuliu markės gerbėju buvęs savininkas galiausiai ryžosi imtis racionalių veiksmų. Jis kreipėsi į „Tesla“ su prašymu defektų nestokojantį pikapą atpirkti ir vietoje jo jam suteikti visiškai naują. 

Negana to, jis savo prašymą socialiniame tinkle „X“ tiesiogiai adresavo Elonui Muskui ir kitiems bendrovės vadovams. Tačiau kiekvienas iš jų šį „Tesla“ savininko prašymą nuosekliai ignoravo. 

Bet kokiu atveju, anksčiau ar vėliau „Tesla“ turės sureaguoti į nepatenkinto „Cybertruck“ savininko prašymus, mat Šiaurės Karolinos valstijoje galioja ganėtinai griežti įstatymai, kurie saugo vartotojus nuo nekokybiškų, defektų turinčių produktų. 

REKLAMAAutobilis.lt
buvęs gerbėjas :.-(
buvęs gerbėjas :.-(
tešla yra šlamštas. Praktiškai visi modeliai pagaminti nekokybiškai iš prastos kokybės medžiagų. Surinkimo kokybė - tragiška.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų