REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
72
Krepšinio rinktinės treniruotė (nuotr. Tv3.lt/Ruslano Kondratjevo)

Lietuvos rinktinės rėmėjų gretas papildė naujas vardas

„Husqvarna“ įmonių grupei priklausanti miško ir sodo priežiūros technikos gamintoja „McCulloch“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su Lietuvos krepšinio federacija. „McCulloch“ tapo Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės rėmėja ir nacionalinei komandai padės pasiruošti Europos krepšinio čempionatui.

72

„Husqvarna“ įmonių grupei priklausanti miško ir sodo priežiūros technikos gamintoja „McCulloch“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su Lietuvos krepšinio federacija. „McCulloch“ tapo Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės rėmėja ir nacionalinei komandai padės pasiruošti Europos krepšinio čempionatui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Esame neabejingi sportui ir krepšiniui. Su kitais mūsų įmonės grupei priklausančiais prekės ženklais jau ne vienerius metus remiame įvairias sporto šakas, o taip pat ir stipriausią Lietuvos krepšinio klubą – Kauno „Žalgirį“. Tad savo atsakomybę ir norą padėti šalies sportininkams siekti aukštų rezultatų bei taip garsinti Lietuvos vardą pasaulyje esame įrodę ne kartą“, – sako „Husqvarna“ vadovas Ričardas Alekna.

REKLAMA

Rėmimo sutartis tarp gilias šaknis JAV turinčios „McCulloch“ kompanijos ir LKF pasirašyta vieneriems metams. Tai pirmas kartas, kai Lietuvoje dėl populiarių gaminių gerai žinoma „McCulloch“ bendrovė, parėmė šalies krepšininkus ir sportą apskritai.

„Lietuvos krepšinio federacijos, rinktinės ir visos krepšinio šeimos vardu noriu pasveikinti „McCulloch“ tapus krepšinio bendruomenės dalimi. Visuomet labai smagu sveikinti prie mūsų komandos prisijungusius naujus rėmėjus. Norisi tikėti, kad šiemet užsimezgusi partnerystė tęsis ir ateityje“, – sakė LKF generalinis sekretorius-direktorius Mindaugas Špokas.

REKLAMA
REKLAMA

Ypač džiugu, kad nauji partneriai prie mūsų prisidėjo prieš pat pirmąjį jėgų patikrinimą šių metų Europos čempionatui. Jaučiame didelį partnerių pasitikėjimą ir sirgalių užnugarį, kuriuo bandysime pasinaudoti pirmose kontrolinėse rungtynėse Klaipėdoje prieš Lenkijos nacionalinę rinktinę.

„McCulloch“ prekės ženklas šiandien yra „Husqvarna“ grupės dalis. 1949 m. JAV įkurtą kompaniją „Husqvarna“ grupė įsigijo 1999 m. – iš pradžių Europos padalinį, o kiek vėliau ir „McCulloch“ prekės ženklo teises Šiaurės Amerikos rinkoje. „McCulloch“ pasaulyje vertinamas dėl itin aukštos kokybės technikos, kurios asortimente grandininiai pjūklai, žoliapjovės, vejapjovės, sodo traktoriukai, gyvatvorių žirklės ir robotai vejapjovės. Lietuvoje „McCulloch“ technika prekiaujama nuo 2012 metų.

„Husqvarna Group“ – pasaulinė technikos, skirtos sodų, parkų ir miškų priežiūrai, gamybos lyderė. Gaminiai apima – grandininius pjūklus, žoliapjoves, vejapjovės, robotus vejapjoves ir sodo traktoriukus. „Husqvarna Group“ taip pat yra didžiausias Europoje laistymo įrangos gamintojas bei pasaulinis lyderis statybinės pjovimo technikos gamybos srityje. Grupės gaminiai ir sprendimai pateikiami su prekių ženklais „Husqvarna“, „Gardena“, „McCulloch“, „Poulan Pro“, „Weed Eater“, „Flymo“, „Zenoah“ ir „Diamant Boart“, platinami per autorizuotų atstovų tinką bei prekybos centrus daugiau nei 100-e pasaulio šalių. 2016 grynoji bendrovės pardavimų apimtis sudarė 36 mlrd. Švedijos kronų. Kompanijos atstovybėse 40-yje valstybių dirba daugiau nei 13000 darbuotojų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų