Šventosios kurortas ir „medinukai“ Audriaus Bareišio nuotr.

Tradiciškai šeimų poilsiui skirtu kurortu apibūdinama Šventoji pamažu tvarkosi. Tiesiami nauji šaligatviai, dviračių takai, bet vienas kurorto bruožas išlieka nepakitęs dešimtmečiais – medinukai poilsio nameliai.

Naujienų portalas tv3.lt pasiteiravo Šventojoje sutiktų šeimų, kodėl šios renkasi poilsį būtent šiame kurorte? Nuomonės išsiskyrė, net ir dėl jau minėtų medinukų.

Užsuka trumpam

Ingos ir Vlado šeima šįkart Šventąją pasirinko, nes čia yra žymiai ramiau nei Palangoje: „Čia mažiau jaunimo suvažiuoja, todėl šeimoms Šventoji yra puiki vieta. Poilsiui išsinuomojome namuką gana pigiai. Visai šeimai viena naktis – 18 eurų. O taip tai vaizdai sovietiniai. Beje, mums teko kažkur prieš 20 metų tokiuose mediniuose namukuose gyventi. Tikrai nenorėtume dabar juose apsistoti.“

Pora atskleidė, kad ilgesniam laikui bet kokiu atveju Lietuvoje neatostogauja. „Renkamės Latviją arba Lenkiją. Ten yra žymiai pigiau. Tiek nakvynė, tiek maistas. Mes Lenkijoje viešbutyje gyvenome, o Palangoje net namukui nebūtų pakakę tos pačios sumos pinigų. Su vaikais rekomenduotume į Ventspilį, Gdanską. O pas mus, kol sovietiniai nameliai stovės, tol niekas čia nepasikeis“, - situaciją apibendrino tv3.lt pašnekovai.

Darykime, ką nors

Vienai parai su draugų ir savo šeima į Šventąją atvykusi Monika pasakojo, kad įprastai jie ilsisi Kunigiškėse: „Šįkart draugai taip suorganizavo. Nakvynės kaina 35 eurai – šeimai. Bent jau poilsio namuose tiek kainuoja, o kitur net netikrinome.

Kalbėjome su draugais, kad kai prieš 20 metų vykdavome čia su tėvais, tai lygiai tas pats išlikę ir šiandien. Baisu. Darykime, ką nors. Reikia, kuo greičiau nugriauti tuos medinius namus. Kitos išeities nėra.“

Monika pridūrė, kad kartu su šeima dažniau ilsėtųsi Lietuvoje, bet čia kainos yra stipriai išpūstos. „Lietuvoje labai viskas brangu, todėl esame linkę vykti į užsienį. Į Graikiją, kitas pietų Europos šalis. O jei žvalgytis aplinkui, tai Jūrmaloje labai smagu ilsėtis“, - tikino tv3.lt pašnekovė.

Yra didesnių problemų nei medinukai?

Trečioji kalbinta šeima atvyko iš Palangos. Paaiškėjo, kad Šventojoje giminaitė turi vieną tokį medinuką, todėl šeima dažnai čia leidžia laisvą laiką.

„Pasakysiu taip, kad pirmiausia reikia sutvarkyti paplūdimį. Per daug šiukšlių jame. Patrankas nurašytas valstybė tai perka, o vienos valymo mašinos negali parūpinti. Neseniai buvome Kipre. Ten paplūdimiai tiesiog blizga. O Lietuvoje daug šiukšlių“, - pasakojo vienas šeimos narys.

Vyras nesutiko su nuomone, kad Šventosios medinukus reikėtų nugriauti: „Šie namukai yra gerai, mes gimėme ir užaugome juose. Šventoji be šių medinukų nebūtų Šventoji. Juose daug geriau išsimiegame. Miesto žmonėms turėtų patikti ta ramybė. Nebūtina žvelgti tik į išorę. Nameliai turi būti, galėtų padažyti, patvarkyti ir viskas būtų gerai. Verčiau susirūpinkime paplūdimiu.“