REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
38
„Olialia“ merginos reklamuoja 18 mln. vertės jachtą (nuotr. iš vaizdo įrašo)

Socialiniame tinkle „Facebook“ pradėjęs plisti „Olialia“ prekės ženklo vaizdo įrašas vos per naktį tapo lietuviška interneto sensacija. Internautų dėmesį patraukė ne tik prabangūs vaizdai, kuriuose šviesiaplaukės demonstruoja 18 mln. eurų vertės jachtą, bet ir merginų anglų kalbos žinios.

38

Socialiniame tinkle „Facebook“ pradėjęs plisti „Olialia“ prekės ženklo vaizdo įrašas vos per naktį tapo lietuviška interneto sensacija. Internautų dėmesį patraukė ne tik prabangūs vaizdai, kuriuose šviesiaplaukės demonstruoja 18 mln. eurų vertės jachtą, bet ir merginų anglų kalbos žinios.

REKLAMA

Oficialioje „Olialia World“ anketoje įkeltas įrašas (šiuo metu pašalintas - red. past.) buvo peržiūrėtas daugiau nei 50 tūkst. kartų, o komentaruose pasireiškė keli šimtai internautų. Daugumos turinys – pašiepiantis: lietuviai žinomas damas „traukia per dantį“ dėl laužytos anglų kalbos, pastebi ant suknelės esančią etiketę ar stebisi vartojamais necenzūriniais žodžiais.

Išpopuliarėjus šiam įrašui – internete pateikiamos ir trumpesnės originalaus klipo versijos. Viena jų – fotografo Deivido Bendžiaus, kuris nepatingėjo iškirpti daugiausiai dėmesio susilaukusių klipo vietų.

REKLAMA
REKLAMA

tv3.lt ragina atkreipti dėmesį, kad vaizdo įraše vartojama necenzūrinė leksika:

O. Pikul-Jasaitienės komentaras

Susisiekus su prekės ženklo ambasadore Oksana Pikul-Jasaitiene, moteris patikino, kad net nespėjo pamatyti šio vaizdo įrašo, mat neseniai su grupės „OMG“ merginomis grįžo iš JAV.

REKLAMA

Grupės lyderė tikino, kad šis įrašas – net 7 metų senumo, o per tiek laiko daugelis dalykų stipriai pasikeitė. Tarp jų – ir anglų kalbos žinios.

„Per tokį laikotarpį žmogus gali labai stipriai pasikeisti, patobulėti. Per 7-erius metus galima baigti mokslus ir pats gyvenimas duoda daug pamokų“, - sako žinoma moteris.

Paklausta, kaip reaguoja į piktus komentarus, Oksana tvirtina neturinti laiko jų skaityti. Šiuo metu žinoma moteris ne tik koordinuoja „Olialia“ prekės ženklo vystymą tarptautiniu mastu, užsiima muzikine karjera, augina sūnų bet ir aktyviai rengia makiažo seminarus.

REKLAMA
REKLAMA

„Manęs komentarai nejaudina, aš jiems neturiu laiko. Mano darbo grafikas – įtemptas, turiu užtektinai darbų, o namie – mažas vaikas, šeima. Man neįdomu, ką žmonės kalba, juolab, kai šio įrašo kadrai daryti 7 metai atgal. Dabar viską pakartočiau milijoną kartų geriau. O tos pašaipos... Žmonės protingi kąsti kitam – jei esi toks puikus, raginu padaryti geriau. Nuvažiuok, gudrus komentatoriau, įlipk į 18 mln. eurų kainuojančią jachtą ir pristatyk ją angliškai. Kas padaryta, tas padaryta. Bet kokiu atveju, visa tai man atneša tik naudos“, - komentavo O. Pikul-Jasaitienė.

„Tie, kas sėdi, spokso į senus kadrus ir komentuoja, vadinasi liūdnai gyvena. Žmonės neturi ką veikti. Vėliau tegul tik nesiskundžia, kad mažai uždirba ir labai jiems sunku gyventi. Tegul mažiau komentuoja, o daugiau dirba“, - nusijuokė ji.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų