REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pasak careerbuilder.com atlikto tyrimo, tarptautinės kompanijos, padedančios įmonėms rasti talentingus darbuotojus, 60% įmonių prieš įdarbinančios darbuotoją pasižiūri kandidato paskyras socialiniuose tinkluose. Priežastis, kodėl paprasta – įmonė nori įsitikinti, ar būsimas kolega iš tiesų turi įgūdžių, kvalifikaciją, reikalingą siūlomai darbo pozicijai. Tai pat kompanijai įdomu, ką socialiniuose tinkluose apie būsimą darbuotoją rašo jo draugai, kokią jis formuoja nuomonę apie save.

Pasak careerbuilder.com atlikto tyrimo, tarptautinės kompanijos, padedančios įmonėms rasti talentingus darbuotojus, 60% įmonių prieš įdarbinančios darbuotoją pasižiūri kandidato paskyras socialiniuose tinkluose. Priežastis, kodėl paprasta – įmonė nori įsitikinti, ar būsimas kolega iš tiesų turi įgūdžių, kvalifikaciją, reikalingą siūlomai darbo pozicijai. Tai pat kompanijai įdomu, ką socialiniuose tinkluose apie būsimą darbuotoją rašo jo draugai, kokią jis formuoja nuomonę apie save.

REKLAMA

careerbuilder.com tyrimas parodė, kad įmonėms labai svarbu, ką kandidatas kelia į socialinius tinklus. Turinys, kuriuo dalinasi žmogus gali būti priežastimi, kodėl kandidato nepriims į darbą. Kompanijoms nepatinka jeigu žmogaus paskyrose pamato:

- Provokuojančias nuotraukas.

- Alkoholio ar narkotikų vartojimą.

- Patyčias.

- Necenzūrinius žodžius.

Įmonėms patinka, jeigu kandidato paskyroje yra:

- Žinutės, kurios sudaro įspūdį, kad siūlomai darbo pozicijai žmogus turi reikalingų įgūdžių.

REKLAMA
REKLAMA

- Vertybės, kurios atitinka įmonės vertybėms.

Daugiau nei 40% įmonių žiūri neigiamai į kandidatus, kurie apskritai neturi paskyrų socialiniuose tinkluose. Kompanijoms tai kelia įtarimų, kad žmogus galimai kažką slepia. Todėl tokio asmens dažniausiai įmonės nepakviečia į darbo pokalbį.

REKLAMA

Nuo ko pradėti arba kaip atkreipti įmonės dėmesį

Pasaulyje yra daug socialinių tinklų. Kiekvienas turi savo specifiką ir paskirtį. Įmonių apklausos rodo, kad kompanijos gavusios kandidato gyvenimo aprašymą visų pirma ieško žmogaus paskyros socialiniame tinke „LinkedIn“, o paskui pasižiūri „Facebook“.

„LinkedIn“ – tai specifinis tinklas, kuriame priešingai nei „Facebook“, žmonės bendrauja apie profesiją, darbą, verslą, ieško kontaktų. Šis socialinis tinklas turi 500 mln. vartotojų. „LinkedIn“ kaip „Facebook“ leidžia sekti bei dalintis naujienomis, susirašinėti su draugais.

REKLAMA
REKLAMA

Pasidalinsiu su jumis keliais patarimais, žingsniais, kaip susikurti gerą „LinkedIn“ paskyrą ir kaip įmonei sudaryti teigiamą įspūdį apie jus.

1. Rekomenduoju įkelti viršelio nuotrauką, kuri atspindėtų jūsų darbo sritį. Tai yra gerai, nes įmonės atstovui atsidarius jūsų paskyrą iškart bus aišku, kokia jūs domitės sritimi. Pranašumas ir tas, kad ne daug žmonių keičia viršelio nuotrauką. Taip jūs išsiskirsite.

2. Įkelkite profilio nuotrauką. Jūsų nuotrauka turi būti profesionali, bet ne per daug oficiali. Nuotrauka turi būti su teigiama emocija. Priešingai nei „Facebook“ čia nuotrauka neturėtų būti iš vakarėlio ar laisvalaikio.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

3. Įkelkite aprašymą apie save. Keliais sakiniais pasakykite, ką jau esate pasiekęs savo darbo srityje, kokie laimėjimai. Jeigu turite darbų, straipsniai, kurie įrodo, parodo, kad savo srityje jūs esate ekspertas, tai pridėkite prie aprašymo. Jeigu to kol kas nėra, tai parašykite, kodėl jus domina jūsų sritis.

4. Parašykite, kur esate dirbęs anksčiau. Prie darbovietės pridėkite savo pasiekimus, kurie padėjo įmonei žengti į priekį.

5. Parašykite, kur studijavote.

6. Mano nuomone, šis punktas pats svarbiausias. Nurodykite įgūdžius, kuriuos turite. Žmonės, kurie jus pažinos, balsuos ir vertins ar tikrai jūs tuos įgūdžius turite. Įsivaizduokite, kad norite dirbti rinkodaros srityje. Įmonė, kuri ieškos rinkodaros specialisto, atsidarys jūsų „LinkedIn“ paskyrą. Jeigu ji šioje dalyje pamatys, kad žmonės balsuoja, jog jūs tikrai išmanote rinkodarą, tai bus stiprus įrodymas įmonei apie jūsų kompetenciją. Bet jeigu čia nebus nieko, kas yra susiję su rinkodara, bet pvz programavimas, tai signalas, kad jūs netinkamas šiai pozicijai.

REKLAMA

7. Paminėkite savo pasiekimus.

8. Nurodykite, kokias grupes, puslapius sekate. Tai yra būtina, nes taip parodote, kad jūs papildomai domitės savo profesija, norite tobulėti.

Atlikę šiuos 8 žingsnius jūs išsiskirsite iš kitų kandidatų ir padidinsite tikimybę, kad įmonė jus pakvies į darbo pokalbį, o vėliau ir pakvies prisijungti prie komandos.

Po pirmojo darbo pokalbio rekomenduoju pakviesti tapti draugais įmonės atstovus su kuriais buvote susitikęs. Nepabijokite jiems parašyti per „LinkedIn“, kad buvo malonu susitikti ir nekantriai laukiate, kada pradėsite dirbti kartu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų