REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Įprasta manyti, kad pagrindinis faktorius, kuris nulemia sėkmę „Eurovizijoje“ yra atlikėjo daina ir pasirodymas. Su tuo sunku nesutikti. Tačiau, kas nusprendžia, jeigu konkurse, pusfinalyje arba finale, nėra aiškaus lyderio - dainos ir pasirodymai yra panašūs? Aš manau, kad gera rinkodara iki pasirodymo.

Įprasta manyti, kad pagrindinis faktorius, kuris nulemia sėkmę „Eurovizijoje“ yra atlikėjo daina ir pasirodymas. Su tuo sunku nesutikti. Tačiau, kas nusprendžia, jeigu konkurse, pusfinalyje arba finale, nėra aiškaus lyderio - dainos ir pasirodymai yra panašūs? Aš manau, kad gera rinkodara iki pasirodymo.

REKLAMA

Vienas iš geriausių lietuvių pasirodymų „Eurovizijoje“ yra grupės „LT United“. Daugelis sutiks - grupė turėjo puikią dainą ir finale tobulai ją atliko. Visgi prie sėkmės taip pat labai prisidėjo žingsniai iki „Eurovizijos“ – tai važinėjimas po šalis ir dainos pristatymas įvairiose laidose.

Visgi ne visos grupės, kurios atstovauja Lietuvai, gali sau leisti finansiškai iki „Eurovizijos“ daryti turus po kitas šalis ir taip padidinti dainos žinomumą arba sugalvoti kažką kūrybiško, kas nustebintų aplinkinius renginyje. Šią problemą galėtų padėti išspręsti socialinis tinklas „Facebook“. Turiu omenyje, kad socialinis tinklas yra tas įrankis, kuris gali padėti mažais kaštais paskleisti žinutę kitoms šalims.

REKLAMA
REKLAMA

ABC kaip „Facebook“ gali padėti nužingsniuoti iki finalo

Įsivaizduokime, kad X grupė laimi teisę atstovauti mūsų šaliai „Eurovizijoje“. Sekantis žingsnis - po pergalės ši grupė įkelia į savo „Facebook“ paskyrą laimėjusios dainos įrašą, bei kvietimą žmonėms dalintis ja savo paskyroie su draugais. Toliau socialiniuose tinkluose šia žinute pasidalina didžiausi naujienų portalai, televizijos, nuomonių lyderiai, kiti atlikėjai. Tikslas, kad šis video taptų „virusiniu“ ir kuo daugiau žmonių pradėtų dalintis ta žinute. Socialinio tinklo stiprioji pusė yra ta, kad ten žmogus dalindamasis naujienomis jas lyg rekomenduoja savo draugams ir taip akcentuoja, kad tai yra svarbu.

REKLAMA

2015 m. rinkos tyrimų bendrovė „Nielsen“ atliko tyrimą, kuriuo siekė išsiaiškinti, kokia reklama žmonės labiausiai pasitiki. Iš viso buvo apklausta 30 tūkst. žmonių iš 60 šalių. Tyrimas parodė, kad žmonės labiausiai pasitiki artimų žmonių, draugų rekomendacijomis, patarimais. Todėl, mano manymu, kiekvienas iš mūsų galime labai padėti atlikėjui, jeigu pasidalinsime socialiniame tinkle daina su raginimu draugams užsienyje perklausyti dainą ir „Eurovizijoje“ balsuoti už Lietuvą. Šis paprastas veiksmas jums nieko nekainuos, o atlikėjui, šaliai gali būti vienas iš lemiamų dalykų. Kadangi jūsų draugas, gyvenantis užsienyje, balsuos ne tik už Lietuvos dainą, bet ir už tai kad jūs rekomendavote.

Kitaip tariant, „Eurovizija“ yra vienas iš žiūrimiausių renginių Lietuvoje. Mūsų šalyje „Facebook“ naudojasi daugiau nei 1 mln. žmonių. Vidutiniškai žmogus turi apie 300 draugų socialiniame tinkle. Tikėtina, kad tarp tų draugų yra ir užsieniečių. Todėl jūsų pasidalinta žinutė galėtų pasiekti užsienyje gyvenantį draugą. Kuris vėliau galėtų pasidalinti ta daina su savo artimųjų ratu ir taip apie dainą sužinotų daugiau žmonių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų