REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
8
Ferrari 812 Superfast ( nuotr. autorių)

 Jeigu reikėtų išrinkti Ženevos automobilių parodos karalių, net negalvoję šį titulą įteiktume „Ferrari“ atstovams. Nepriklausomai nuo to ar gamintojui sekasi ar ne, šios markės stendas nuolatos būna apsuptas gausiu būriu žmonių, kurie tikisi bent vienu akies krašteliu išvysti savo svajonių automobilį.

8

 Jeigu reikėtų išrinkti Ženevos automobilių parodos karalių, net negalvoję šį titulą įteiktume „Ferrari“ atstovams. Nepriklausomai nuo to ar gamintojui sekasi ar ne, šios markės stendas nuolatos būna apsuptas gausiu būriu žmonių, kurie tikisi bent vienu akies krašteliu išvysti savo svajonių automobilį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šiemet duris atvėrusi Ženevos automobilių paroda pasitiko naujutėlį „Ferrari“ modelį - „Ferrari 812 Superfast“. Kad ir kaip vaikiškai skambėtų šio automobilio vardas, to tikrai nesinori pasakyti apie technines charakteristikos, kurios pranoksta daugelį varžovų.

REKLAMA

„Ferrari F12 Berlinetta“ pakeisiantis „812 Superfast“ bus komplektuojamas su „Ferrari“ inžinierių vizitine kortele tapusiu V12 tipo motoru. Naujame modelyje jis išvysto 789 arklio galias ( „Ferrari“ atstovai mieliau sako 800 ) ir 718 Nm sukimo momentą. Maksimalus greitis siekia 340 km/val. , o įsibėgėjimo laikas iki 100 km/val. siekia vos 2,9 sekundės. Ir mes kalbame apie „GT“ tipo automobilį, kuris teoriškai neturėtų pretenduoti į superautomobilių teritoriją.

REKLAMA
REKLAMA

Kompanijos atstovai teigia, jog daugiausiai patobulinimų buvo atlikta techninėje automobilio pusėje. Specialistai sumontavo 350 barų įpurškimo sistemą, kintamos geometrijos įsiurbimo traktus, efektyviau veikiančią 7 laipsnių pavarų dėžę su dviguba sankaba. Be to, buvo pagerintas automobilio svorio koeficientas tarp ašių, dabar jis siekia 47 : 53, o tuščias automobilis sveria 1525 kilogramus.

Vis dėlto, kompanijos atstovai labiausiai didžiuojasi nauja keturių vairuojamųjų ratų sistema - „Virtual Short Wheelbase“, kuri iki šiol buvo montuojama tik „Ferrari F12tdf“ modelyje. Naujasis modelis taip pat gavo atnaujintą elektrinio vairo stiprintuvo sistemą ir naujausią „Side Slip Control“ sistemos versiją, kuri leidžia lengviau kontroliuoti per mažą arba per didelį automobilio pasukamumą. Priklausomai nuo vairuotojo elgesio, sistema pakietina arba paminkština priekinius arba galinius amortizatorius.

Kaina? Nei daug, nei mažai - 300 000 eurų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų