REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Leistino greičio viršijimas prie pėsčiųjų perėjų padidina tragiškų eismo įvykių riziką. Šiais metais šalies keliuose įvyko net 102 užvažiavimai ant pėsčiųjų, šių eismo įvykių metu 8 pėstieji žuvo. 57 žmonės patyrė įvairius sužalojimus, kuomet buvo partrenkti pėsčiųjų perėjose. 2016 metais šalies keliuose netekome 69 pėsčiųjų gyvybių. 

Leistino greičio viršijimas prie pėsčiųjų perėjų padidina tragiškų eismo įvykių riziką. Šiais metais šalies keliuose įvyko net 102 užvažiavimai ant pėsčiųjų, šių eismo įvykių metu 8 pėstieji žuvo. 57 žmonės patyrė įvairius sužalojimus, kuomet buvo partrenkti pėsčiųjų perėjose. 2016 metais šalies keliuose netekome 69 pėsčiųjų gyvybių. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lietuvos kelių policija vis suka galvą, kaip tam užkirsti kelią. Štai šio mėnesio viduryje atliktas patikrinimas. Lietuvos kelių policijos tarnybos pareigūnai sostinėje organizavo specialiąją priemonę, kurios metu matavo transporto priemonių važiavimo greitį prie pėsčiųjų perėjų. Reido T. Narbuto ir S. Batoro gatvėse metu pareigūnai nustatė, kad greičio viršijimas net pavojingose vietose – prie pėsčiųjų perėjų, vietose, kur blogai matomas kelias, yra gana dažnas reiškinys.

REKLAMA

Masiškai viršijamas greitis

11 vairuotojų greitį viršijo daugiau nei 40 km/valandą. Pasitaikė atvejų, kai prie pėsčiųjų perėjų buvo užfiksuotas didesnis nei 100 km/val. važiavimo greitis. Trečdalis visų nustatytų nusižengimų, kai vairuotojai važiavo didesniu nei 80 km/val. greičiu.

Nusižengia ir patys pėstieji

Pėsčiųjų daromi nusižengimai taip pat neliko nepastebėti. Reido metu asmenims, kurie kirto važiuojamąją kelio dalį neleistinose vietose, ėjo per gatvę degant draudžiamam šviesoforo signalui, tamsoje nesegėjo atšvaitų ir nedėvėjo rūbų su šviesą atspindinčiais elementais, pareigūnai surašė 12 administracinių nusižengimų protokolų.

REKLAMA
REKLAMA

Lietuvos kelių policijos tarnyba informuoja, kad leistino greičio kontrolės priemonės bus organizuojamos ir ateityje, įvairiuose mūsų šalies miestuose, didžiausią dėmesį atkreipiant į pavojingas ir avaringas gatves ir pėsčiųjų perėjas.

Svarbu pėstiesiems - atšvaitas

Visgi daliai nelaimių įtaką daro prastas matomumas. Ypač žiema, kai didžąją paroda dalį yra tamsu - sunku pastėbėti pėsčiuosius. Saugaus eismo ekspertai nuolat primena apie atšvaitų svarbą. Saugaus eismo mokytojas Darius Kanapinskas primena, kaip tinkamai segėti atšvaitą - juostelę ant rankos. ,,Reikia pridėti minkštesniąją atšvaito pusę prie rankos, atšvaitas trakštelės ir apsisuks. Privalu dėvėto dešinėje pusėje, automobilio žibintų aukštyje“, - teigia jis.

Su atšvaitu pėsčiasis pastebimas už maždaug 120 - 150 metrų. Tad vairuotojas, pastebėjęs pėsčiąjį, turi maždaug 7 kartus daugiau laiko priimti tinkamą ir saugų sprendima nei tuomet, kai šis nedėvi atšvaito.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų