Peršalimas (nuotr. Fotolia.com)

Peršalimas (nuotr. Fotolia.com)

Sergamumas gripu artėja prie piko, o sergančiųjų skaičius jau dabar dvigubai didesnis nei buvo prieš metus. Negana to, klastinga liga grasina itin sunkiomis komplikacijomis ar net mirtimi.

Nors visu šimtu procentų nuo gripo apsidrausti neįmanoma, imantis priemonių tikimybė susirgti gerokai sumažėja. „Tai turi būti pastovus darbas ir rūpestis savo organizmu“, - apie organizmo atsparumo virusams stiprinimą sako vaistininkė Kristina Vaičaitienė.

Ligas prišaukia gyvenimo būdas

Kasdien sąžiningai sportuoti, valgyti sveiką maistą, mokytis pozityvumo yra ne toks jau lengvas uždavinys, kaip gali pasirodyti iš pradžių. Tačiau sveikata yra didžiausias mūsų turtas, todėl net ir kartkartėmis išklystant iš teisingo kelio, stengtis gyventi sveikai tikrai verta, o laiko ir valios investicijos atsiperka su kaupu.

REKLAMA

„Imunitetas – tai mūsų organizmo stiprybė. Medikų teigimu, imuniteto stiprumas 70 procentų priklauso nuo streso, 20 procentų nuo aktyvaus gyvenimo būdo ir 10 procentų nuo aplinkos – maisto, oro, vandens. Žinoma, daug dalykų nuo mūsų nepriklauso, bet bent jau pabandykime pakeisti tai, ką galime“, - sako vaistininkė K. Vaičaitienė. Anot jos, didžiausia žmonių yda, kenkianti jų sveikatai, yra godumas ir labai didelis vartotojiškumas.

„Mums visko reikia, dar ir dar: naujos mašinos, naujų baldų, remontų, o pagalvoti apie savo organizmą, kad jį taip pat reikia „paremontuoti“, juo pasirūpinti – užmirštame. Organizmui būtina padėti, įdėti pastangų, tačiau dauguma sportuoti tingime, vaikščioti – taip pat, nervinamės dėl visokių menkniekių“, - sako rūpestinga vaistininkė. Specialistė pabrėžia, kad imuniteto stiprinimas turi būti pastovus darbas ir rūpestis savo organizmu.

Nemadinga, bet veiksminga

Vieno stebuklingo recepto, kuris sustiprintų sveikatą ar padidintų atsparumą ligoms, nėra. Norint sirgti rečiau ir kasdien jaustis geriau, reikia imtis kompleksinių priemonių. Vaistininkė rekomenduoja dirbti su savo mąstymu, nepulti į paniką dėl niekų, daugiau judėti – vaikščioti, sportuoti, džiaugtis gamta, būti gryname ore ir valgyti paprastą maistą.

„Paklauskite bobučių, nors dabar tai neįprasta ir nemadinga, ką žmonės valgydavo anksčiau: tai buvo paprastas, tačiau neprastas maistas“, - senolių išmintį primena „Gintarinės vaistinės“ vaistininkė K. Vaičaitienė.

Imuniteto stiprinimui vaistininkė siūlo natūralias priemones: gerti ramunėlių, dilgėlių, putinų, erškėtrožių arbatas, vartoti česnaką, svogūną, valgyti sumuštinius su balta duona, sviestu, varške ir medumi, juos užsigerti arbata su citrina. Taip pat galima pasigaminti įvairių maistinių medžiagų gausią košelę: 5 alijošiaus lapus savaitę reikia palaikyti šaldytuve, supjaustyti, susmulkinti 2 citrinas ir viską susluoksniuoti su 100 gramų medaus. Kad sirgtumėte rečiau, būtinai stebėkite organizmo siunčiamus signalus.

Tiek išvaizdos, tiek savijautos pokyčiai dažnai įspėja apie maistinių medžiagų trūkumą, dėl kurio imunitetas negali tinkamai apsaugoti organizmo nuo virusų ar kovoti su ligos komplikacijomis. Taip pat nepamirškite, kad net ir žiemą organizmui būtini skysčiai. Jei nesinori gerti gryno vandens, paskaninkite citrinos ar apelsino žievele, kartais vandenį pakeiskite mėgiama žolelių arbata. Siaučiant gripo epidemijai, kelis kartus per dieną vėdinkite biuro ar namų patalpas, plaukite rankas. Atminkite, žiema – ne laikas laikytis dietų: kad organizmas būtų stiprus, valgykite sočiai, bet sveikai. Savaitgaliais daugiau pamiegokite, pailsėkite ramumoje.

Laimonas
2017-03-24 21:58:34
Balta duona nera gerai, vertingesne juoda, rupi. Kuo tamsesne ir rupesne, tuo geriau
Atsakyti
GAUK NEMOKAMĄ tv3.lt NAUJIENLAIŠKĮ Į SAVO PAŠTO DĖŽUTĘ:
UŽSISAKYTI
REKLAMA
Laimonas 2017-03-24 21:58:34
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Balta duona nera gerai, vertingesne juoda, rupi. Kuo tamsesne ir rupesne, tuo geriau   ATSAKYTI
REKLAMA

Top Video

Palaidojusiai sūnų moteriai parūpo pinigai – paaiškėjo karčių ašarų priežastis
DABAR RODOMA
Palaidojusiai sūnų moteriai parūpo pinigai – paaiškėjo karčių ašarų priežastis
DABAR RODOMA
Neįtikėtina: Klaipėdoje į butą įgriuvo krano strėlė
DABAR RODOMA
Politikus Sinkevičius klupdo nuslėpta aistra medžioklei: gavo pylos nuo etikos sargų
DABAR RODOMA
Atsakė nė nemirktelėjusi: Gabija išdavė dar vieną „2 baruose“ gimstančią simpatiją
DABAR RODOMA
Plintantis kompiuterio virusas apėmė ir Lietuvą: apkrėstos mažiausiai trys įmonės
DABAR RODOMA
Ruošia naują būdą kovai su dezinformacija: tai reikia žinoti ir moksleiviams
DABAR RODOMA
„2 barų“ tvirtuolė nebeištvėrė: apsipylė ašaromis
DABAR RODOMA
Svarbus policijos perspėjimas: pinigus leiskite ne baudoms
DABAR RODOMA
Lietuvoje jau galima pamatyti baltus liūtus
DABAR RODOMA
Šalta vasara pykdo Lietuvos ūkininkus ir sodininkus: tai paveiks kainas

Televizija



RODYTI ŽEMĖLAPĮ
Nuotraukos autorius: Renata R Žalpiai




Pirmoji diena radijo stotyje: #yeschallenge dalyvė nesitikėjo tokių akibrokštų
DABAR RODOMA
Pirmoji diena radijo stotyje: #yeschallenge dalyvė nesitikėjo tokių akibrokštų
DABAR RODOMA
#yeschallenge (2)
DABAR RODOMA
#yeschallenge (1)




Himno-giedojimas face








 

 

                    

 

 



Kino režisierius A. Stonys: ateinanti karta padarys didžiulį perversmą
DABAR RODOMA
Kino režisierius A. Stonys: ateinanti karta padarys didžiulį perversmą
DABAR RODOMA
Indrė ir Mantas Stonkai: bandome Lietuvą pritempti iki „Holivudo“
DABAR RODOMA
A. Ramanauskas: aš esu išgama
DABAR RODOMA
M. Papiniginis: manau, kad „Zero“ filmai yra savotiški istorijos analai
DABAR RODOMA
Jurga Šeduikytė: noriu vaidinti, kad ir ne pirmo plano vaidmenį
DABAR RODOMA
Modelis Karolina Toleikytė save išbandė aktorės amplua
DABAR RODOMA
Atlikėja Justė Arlauskaitė-Jazzu: su Salemute mane tapatina nuo pat vaikystės
DABAR RODOMA
M. Repšys prieš „Sidabrinė gervė“ apdovanojimus neslėpė noro laimėti
DABAR RODOMA
Apdovanojimai „Sidabrinė gervė“ : kaip jie pasikeitė per 10-metį?
DABAR RODOMA
Sidabrinė Gervė 2017. Lietuvos kino apdovanojimų raudono kilimo transliacija (Sidabrinė Gervė 2017. Lietuvos kino apdovanojimų raudono kilimo transliacija)


Valiutų skaičiuoklė

EUR

USD

GBP

PLN

Remejas1-apacia
Į viršų