REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
7
Projekto  „Aš myliu savo įmonę” nugalėtojai (nuotr. Organizatorių)

Darbuotojai, dalyvaujantys projekte „Aš myliu savo įmonę”, pergalės siekė įvairiai: atskleidė ne tik kasdienybę, kurioje netrūksta humoro ir šypsenų, bet ir pasiryžo atlikti šuolį parašiutu. Beveik 5 mėnesius trukęs konkursas pasiekė finalą – paaiškėjo mylimiausios 2016 metų įmonės. Viešo balsavimo ir ekspertų komisijos sprendimu, šių metų projekto nugalėtojais savo kategorijose tapo „Vaiduokliai“, „Makalius“, „Ruptela“, „Vilniaus Duona“, „Lidl Lietuva“ ir LR Valstybės kontrolė.

7

Darbuotojai, dalyvaujantys projekte „Aš myliu savo įmonę”, pergalės siekė įvairiai: atskleidė ne tik kasdienybę, kurioje netrūksta humoro ir šypsenų, bet ir pasiryžo atlikti šuolį parašiutu. Beveik 5 mėnesius trukęs konkursas pasiekė finalą – paaiškėjo mylimiausios 2016 metų įmonės. Viešo balsavimo ir ekspertų komisijos sprendimu, šių metų projekto nugalėtojais savo kategorijose tapo „Vaiduokliai“, „Makalius“, „Ruptela“, „Vilniaus Duona“, „Lidl Lietuva“ ir LR Valstybės kontrolė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Ketvirtus metus iš eilės organizuojamas projektas kasmet suburia darbuotojus ir darbdavius į smagią akciją – kviečia išreikšti meilę savo įmonei ir kovoti dėl mylimiausios įmonės vardo. Šiais metais savo balsą dalyvėms atidavė daugiau nei 25 tūkst. darbuotojų, o dėl mylimiausios įmonės titulo varžėsi 60 kompanijų. Daugelis įmonių dalyvauja jau keletą metų iš eilės, tai dar kartą parodo, jog projekto tikslas nėra vien tik nugalėti, tai jau tampa tradicija“, – sako projekto iniciatorės, Lietuvos verslo konfederacijos (LVK) prezidentas Valdas Sutkus.

REKLAMA

Apdovanojimų ceremonijos metu komandos lojalumo skatinimo daugiamete patirtimi dalijosi ir „Bitė Lietuva“, kurioje dirba 700 žmonių. BITĖS Žmonių ambasados vadovė Indrė Saladžienė teigia, kad norint pritraukti ir išlaikyti geriausius darbuotojus reikia užtikrinti ne tik atitinkamą atlygį už darbą, mokymus ar išskirtines darbo sąlygas, bet ir nuolat puoselėti gerą atmosferą, kuri susideda iš dešimčių įvairių motyvavimo priemonių.

REKLAMA
REKLAMA

„Manome, kad darbuotojų lojalumas ir santykis su įmone tampa vis svarbesni. Pavyzdžiui, „Bitėje“ vidinė darbuotojų apklausa parodė, kad be atlygio darbuotojus ypač motyvuoja bendros ir originalios šventės, bendros komandos kelionės į Barseloną ar kruizas į Stokholmą, rūpinimasis jų sveikata, pavyzdžiui, jogos, sveiko stuburo užsiėmimai, sumokama už dalyvavimą maratone, kas rytą darbuotojai vaišinami sveikais maisto produktais, sukurtos sąlygos nuotoliniam darbui ir lanksčiam darbo grafikui, suteikiamos papildomos laisvos dienos. Daug dėmesio skiriama skatinant darbuotojus už iniciatyvą ir pasiektus tikslus, tad kelionės, pramogos ar bendri pietūs organizuojami nuolat“, – pasakoja I. Saladžienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lojalumas ir jo skatinimo priemonės svarbūs įvairaus dydžio kolektyvams

Šiemet į nugalėtojų gretas didžiausių įmonių kategorijoje įstojo ir nauja Lietuvos rinkos žaidėja – per 1 600 darbuotojų turinti bendrovė „Lidl Lietuva“.

„Konkursas „Aš myliu savo įmonę“ yra puiki galimybė stiprinti komandos dvasią. Juk galingiausias jos šaltinis – pati komandinė veikla, be kurios neįsivaizduojamas nei mūsų tiesioginis darbas, nei dalyvavimas tokio pobūdžio iniciatyvose. Mūsų kolektyvas kūrybiškai pasireiškė rengdamas filmuką bei, žinoma, palaikydamas darbdavį virtualiame balsavime. Didelį džiaugsmą suteikė tiek pats parengiamasis procesas, tiek jo rezultatai“, – sako įmonės „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius Radostin Roussev-Peine.

REKLAMA

L kategorijoje laimėjusios ir savo drąsa nustebinusios bendrovės „Vilniaus duona“ komercijos direktorius Gražvydas Jukna pritaria, kad komandos formavimas yra nuolatinis procesas ir neatsiejama įmonės, turinčios didelį darbuotojų skaičių, dalis. Jo teigimu konkursas „Aš myliu savo įmonę“ suteikė galimybę darbuotojams dar kartą pasitikrinti kolektyvo darnumą.

XS kategorijoje laimėjusios įmonės „Vaiduokliai“ direktorė Vaida Šulniūtė ir S kategorijoje laimėjusios įmonės „Makalius“ direktorius Rimvydas Širvinskas – Makalius sutinka, kad mažas darbuotojų skaičius leidžia užmegzti glaudžius tarpusavio ryšius ir dalintis įvairiomis patirtimis ne tik darbo metu, bet ir po jo. Todėl didžiausiu iššūkiu šioms įmonėms pasirodė sutalpinti meilę savo įmonei į 2 minučių filmuką.

REKLAMA

Jau ne pirmus metus dalyvaujanti ir šių metų M kategorijoje nugalėtoja tapusi įmonė „Ruptela“ teigia, kad darbuotojai visada labai noriai įsitraukia į šį ir panašius konkursus. „Per 2015 metų Kalėdas susibūrė „Ruptela band“ branduolys ir atliko savo pirmąjį pasirodymą. Todėl, dainos kūrimas tapo natūralia muzikinės veiklos tąsa prie kurios prisijungė ir kitus pomėgius turintys darbuotojai“, – apie vaizdo klipo idėją pasakojo personalo vadovė Neringa Smailienė.

Nominaciją „Už iniciatyvą“ gavusios LR Valstybės kontrolės personalo skyriaus vedėja Danguolė Subačienė teigia, kad mintis prisijungti prie konkurso kilo jau pernai, kai dalyvavo projekto „Aš myliu savo įmonę“ uždaromajame renginyje. „Didžiuojamės, kad esame vieni iš pirmųjų viešojo sektoriaus institucijų, išdrįsusių dalyvauti šiame konkurse. Šie metai mums itin sėkmingi – tapome pažangiausia viešojo administravimo institucija, o dabar laimėjome ir šiame projekte“, – sakė D.Subačienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų