REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
14
Paryžius 2016 : Kardinaliai pasikeitusi „Nissan Micra“

„Sukurtas Europai“, - taip trumpai būtų galima pristatyti visiškai naują, penktos kartos „Nissan Micra“ hečbeką, kurio debiutas įvyko Paryžiaus automobilių parodoje.

14

„Sukurtas Europai“, - taip trumpai būtų galima pristatyti visiškai naują, penktos kartos „Nissan Micra“ hečbeką, kurio debiutas įvyko Paryžiaus automobilių parodoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasimokę iš savo klaidų, automobilių gamintojas „Nissan“, kurdamas naujos kartos modelį nusprendė kompaktiško hečbeko formulę pakeisti kardinaliai. Jis tapo žemesnis, platesnis, ilgesnis ir erdvesnis. Be to, naujasis modelis bus aprūpintas naujausiomis „Nissan“ saugumo technologijomis ir efektyviais benzininiais ir dyzeliniais varikliais.

REKLAMA

Penktosios kartos „Micra“, artima 2015 m. Ženevos transporto priemonių parodoje pristatytai „Sway“ koncepcijai, visiškai įkūnija naujausio „Nissan“ dizaino kalbą su išskirtiniais dizaino elementais ir emocionalaus korpuso formavimu. Erdvumo jausmą sukuria dizaino elementai, kuriuos sudaro išskirtinės V formos grotelės, nuo kurių aštrių kampų eina charakteringa linija per automobilio šoną iki galinės jo dalies, bumerango formos žibintai ir „plaukiantis“ stogas – kitas išskirtinis „Nissan“ dizaino bruožas. Į kitas funkcijas įeina galiniame statramstyje paslėptos galinių durelių rankenėlės ir pailginta stogo linija, kurią sudaro aptakas, pagerinantis automobilio aerodinamiką ir estetiką.

REKLAMA
REKLAMA

Daug dėmesio skirta vairuotojo komfortui pažeminus vairavimo padėtį, taip suteikiant saugesnio vairavimo pojūtį. Visiems vairuotojams lengva nustatyti tobulą vairavimo padėtį, kurias suteikia platesnės sėdynės reguliavimo galimybės, visiškai reguliuojamo vairo kampo ir aukščio bei optimalios pedalų ir pavarų svirties padėtys. Praplatintas automobilio kėbulas ir padidinta važiuoklės bazė suteikia vieną erdviausių salonų klasėje.

Naujoji „Nissan Micra“ yra pirmasis automobilis kompanijos B segmento modelis, siūlantis tiek daug pažangių saugumo funkcijų, prieinamų visose komplektacijose. Pirmą kartą segmente panaudota išvažiavimo iš eismo juostos prevencijos sistema, paprastai naudojama didesniuose automobiliuose. Išmanus avarinis stabdymas su pėsčiųjų atpažinimu pirmą kartą naudojamas „Nissan“ transporto priemonėse Europoje, kartu su išmania aplinkinio vaizdo sistema, kelio ženklų atpažinimo sistema, automatinėmis ilgosiomis–trumposiomis šviesomis ir aklosios matymo zonos stebėjimo / įspėjimo sistema.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Į penktos kartos „Nissan Micra“ funkcijas įeina aktyvi važiuoklės kontrolės sistema, pagerinanti važiavimo komfortą, aktyvi automobilio trajektorijos kontrolės sistema, sumažinanti per mažą pasukimą, ir staigesnis valdymas, suderinantis vairuotojo malonumą ir užtikrintumą – iki šiol šios inovacijos buvo prieinamos tik „Nissan Qashqai“ ir „X-Trail“.

Daug dėmesio buvo skirta triukšmo salone sumažinimui. Į patobulinimus įeina neprilygstama garso izoliacija ir automobilio aerodinaminių savybių optimizavimas. Išskirtinį aerodinaminį efektyvumą pavyko pasiekti dėl suderintų stogo ir šoninio aptakų. Dėl to naujoji „Micra“ pasiekė aerodinaminio pasipriešinimo 0,29 Cd rodiklį – tai aukščiausias lygis hečbekui.

REKLAMA

Kuriant naująją „Nissan Micra“ variklio efektyvumas taip pat buvo svarbus tikslas. Pradžioje bus galima rinktis iš 0,9 litro trijų cilindrų benzininio variklio su turbina ir 1,5 litro dyzelinio variklio, abu jie sukuria 90 AG. Asortimentą vėliau papildys 73 AG 1,0 litro benzininis variklis.

Naujoji „Nissan Micra“ bus gaminama Europoje, Flins, Prancūzijoje esančiose „Renault“ gamykloje.

Automobilio prekyba Skandinavijos ir Baltijos šalyse prasidės nuo 2017 m. gegužės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų