Terorizmo pragarą Turkijoje patyrė ir žinomi lietuviai

Sugrįžusių tautiečių komentarai

Mirtininkų teroristų sudrebintame Atatiurko oro uoste naktį nuo pasaulio atskirtas praleido ir lietuvių krešpininkas Šarūnas Vasiliauskas su žmona. Juos, Atatiurko oro uoste nusileidusius po medaus mėnesio Maldyvuose, pasitiko šokiruojanti naujiena apie žudynes.

Teroro išvengti vos pavyko ir kitam vestuves atšokusiam krepšininkui Martynui Gecevičiui. Vis dėlto kelionių organizatoriai sako, kad po tragiškų naujienų iš Stambulo, lietuviai neskuba atšaukti skrydžių į Turkijos kurortus.

Sudrumsta idilė

Vaizdo įraše galite matyti, kaip krepšininkas Šarūnas Vasiliauskas ir jo žmona kopinėja medų Maldyvuose. Tačiau idiliškas jųdviejų atostogas sudrebino teroro išpuoliai atvykus į Atatiurko oro uostą.

Jie į mirtininkų taikiniu tapusį oro uostą nusileido trečią valandą nakties iškart po žudynių. Praėjusį sezoną Prienų klube žaidęs krepšininkas pasakoja, kad su žmona jiedu nė neįtarė, kokios tragiškos naujienos pasitiks ant žemės.

Pakeitę lėktuvą, jie planavo greitai pasiekti Vilnių, tačiau planai sugriuvo. Saugomi oro uoste, kur ką tik išžudyta ir sužeista dešimtys žmonių ir visiškai atskirti nuo pasaulio, jie praleido visą naktį. Jį palikti leista tik vienuoliktą ryto.

„Neišleido nieko nei išeiti niekur. Kaip pasakyti, buvome uždaryti mes, kad nematytume, kad neįsivyrautų ta didžioji tokia panika oro uoste, kad žmonės nesigąsdintų. Tos informacijos pats oro uostas visiškai nesuteikė. Tai sėdėjome ir laukėme, kol paaiškės kažkas“, - pasakojo Š. Vasiliauskas.

Per šiuos teroro išpuolius ne tik apkartintos žymių jaunavedžių atostogos, bet ir pasėta nemažai baimės.

„Šiaip nejauku labai, bet, va, matosi, kad daug tos policijos, daug tų mašinų visokių važinėja čia, to saugumo visokio. Tikėkimės, kad dvi dienas iš eilės neatakuos tų oro uostų. Tai bandom nepasiduoti panikai“, - pridūrė krepšininkas.

Sumaišė planus

Tuo metu vos prieš tris dienas žiedus sumainęs kitas krepšininkas Martynas Gecevičius su žmona į tuos pačius Maldyvus ir taip pat į povestuvinę kelionė dėl kraupių žudynių neišvyko. „Čia nepriprantamas dalykas. Yra baisu žiauru ir tikrai nesuprantami dalykai. Tikrai tas tos panikos čia Europai prideda ir visam pasauliui. Tai čia tikrai žiaurūs dalykai ir visiškai nereikalingi“, - teigė M. Gecevičius.

Kai Atatiurko oro uoste prasidėjo pragaras, jaunavedžiai ruošėsi iš viešbučio šalia oro uosto judėti jo link, tačiau buvo sulaikyti. Kelionė atšaukta. „Turbūt pirma mintis, kad kuo greičiau iš to Stambulo. Tai kadangi buvome viešbutyje, tai čia taip jau atsitinka toje Turkijoje. Kai gyvenom Turkijoje, ir Ankaroje buvo tas pats. Tai čia ne pirmas kartas, kai mes buvome šalia. Bet saugumo tas tikrai neprideda ir jausmas nelabai „fainas“, kai skrendi medaus mėnesio ir sprogdina oro uostus, per kuriuos skrendi“, - teigė krepšininkas.

Spėjo sugrįžti

Tik lemtingas atsitiktinumas lėmė, kad teroristų atakos išvengė ir dar vienas žinomas lietuvis - „Virtuvės mitų griovėjai“ vadovas Alfas Ivanauskas. Jis iš Stambulo grįžo vakar dieną, tačiau turėjo ir kitus bilietus – pusei vienuolikos vakaro. Likus maždaug pusvalandžiui iki mirtininkams susisprogdinant.

„Aš turėjau, iš tikrųjų, grįžti kitą dieną. Ir turėjau kitus bilietus, bet paskutiniu momentu juos pasikeičiau todėl, kad turėjau filmavimą vakare. Tai ačiū dievui, kad atskridau būtent per pietus, o ne vakare dėl to, kad būtų situacija kitokia“, - kalbėjo A. Ivanauskas.

O ką sako sau ramiai paskutines atostogų valandas Turkijos kurortuose leidę lietuviai, kurie tik šiandien vidudienį grįžo iš Antalijos – žiūrėkite TV3 žinių vaizdo reportaže.