REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Gegužės 4 d. Lietuvos kariuomenės Karinių jūrų pajėgų Jūrų gelbėjimo koordinavimo centrui (JKGC) organizuojant gelbėjimo operaciją išgelbėti Baltijos jūroje gedimą patyrusios penki motorinės valties keleiviai. Operacija buvo pradėta apie 16 val., kai JKGC gavo pranešimą, kad jūroje 6,6 jūrmylės (12 kilometrų) nuo kranto, ties Būtingės naftos terminalu, dreifuoja variklio gedimą patyrusi motorinė valtis ,,LK7344“ su penkiais keleiviais. Operacijai vykdyti buvo pasitelkti Karinių oro pajėgų sraigtasparnis AS365 „Dauphin“ ir budintis Karinių jūrų pajėgų laivas „Sėlis“ . JGKC budėtojui telefonu susisiekus su valties savininku, gauta informacija, kad valtyje esančių žmonių gyvybei ir sveikatai grėsmės nėra. Informuota, kad buvo sugedęs tik valties variklis ir jo suremontuoti neįmanoma.

Gegužės 4 d. Lietuvos kariuomenės Karinių jūrų pajėgų Jūrų gelbėjimo koordinavimo centrui (JKGC) organizuojant gelbėjimo operaciją išgelbėti Baltijos jūroje gedimą patyrusios penki motorinės valties keleiviai. Operacija buvo pradėta apie 16 val., kai JKGC gavo pranešimą, kad jūroje 6,6 jūrmylės (12 kilometrų) nuo kranto, ties Būtingės naftos terminalu, dreifuoja variklio gedimą patyrusi motorinė valtis ,,LK7344“ su penkiais keleiviais. Operacijai vykdyti buvo pasitelkti Karinių oro pajėgų sraigtasparnis AS365 „Dauphin“ ir budintis Karinių jūrų pajėgų laivas „Sėlis“ . JGKC budėtojui telefonu susisiekus su valties savininku, gauta informacija, kad valtyje esančių žmonių gyvybei ir sveikatai grėsmės nėra. Informuota, kad buvo sugedęs tik valties variklis ir jo suremontuoti neįmanoma.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

JGKC budėtojas sugedusios valties savininkui perdavė netoli įvykio vietos tuo metu buvusio vilkiko ,,Sol Tengiz“ kapitono kontaktus. Sugedusios valties savininkui nepavykus susitarti su vilkiko ,,Sol Tengiz“ kapitonu dėl valties partempimo į krantą, į pagalbą nuspręsta pasitelkti KJP laivą. Situacija ėmė keistis vakare, artėjant tamsiam paros metui. 20.45 val. sugedusios valties savininkas kreipėsi JGKC prašydamas į krantą evakuoti valties keleivius, nes valtis pamažu pradėjo dreifuoti į jūrą.

REKLAMA

Gedimą patyrusios valties keleivių evakavimui JGKC pasitelkė Karinių oro pajėgų paieškos ir gelbėjimo sraigtasparnį, kuris apie 21 val. atskridęs į įvykio vietą, iš valties nukėlė keturis keleivius. Valties savininkas atsisakė palikti valtį. Išgelbėti valties keleiviai buvo nuskraidinti į Nemirsetos Paieškos ir gelbėjimo postą. Nors Žmonių paieškos ir gelbėjimo darbų paieškos ir gelbėjimo rajone planas nenumato gelbėti asmenų turtą, tačiau siekiant padėti į keblią ir pavojingą situaciją patekusiam valties savininkui į jūrą buvo išsiųstas Karinių jūrų pajėgų patrulinis laivas P32 „Sėlis“, kuris prie sugedusios valties atvyko apie 23 val. Karinis laivas sugedusią valtį ir jos savininką į Klaipėdos uostą pargabeno gegužės 5 d. pusvalandis po vidurnakčio. Gedimą patyrusi valtis buvo prišvartuota Kruizinių ir karo laivų krantinėje. Gedimą patyrusios valties keleivių gelbėjimo operacija buvo baigta.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų