REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
96
Ateities romantika: mados renginys užbūrė vakaro svečius (nuotr. Organizatorių)

Stilingų vakarų nebūna per daug! Balandžio 14 d. iškilmingoje Vaidilos teatro aplinkoje vokiečių prekių ženklo „MARC CAIN“ mados renginys užbūrė vakaro svečius. Į nuostabią mados kelionę, kurioje susijungė estetika, grožis ir menas, buvo galima leistis vos tik pravėrus teatro duris.

96

Stilingų vakarų nebūna per daug! Balandžio 14 d. iškilmingoje Vaidilos teatro aplinkoje vokiečių prekių ženklo „MARC CAIN“ mados renginys užbūrė vakaro svečius. Į nuostabią mados kelionę, kurioje susijungė estetika, grožis ir menas, buvo galima leistis vos tik pravėrus teatro duris.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vakaro metu pristatyta mažmeninės prekybos tinklui AB „Lėvuo“ priklausančio ženklo „MARC CAIN“ 2016 metų pavasario/vasaros podiumo kolekcija, rodyta Mercedes-Benz mados savaitėje Berlyne.

REKLAMA

Pagrindinės „MARC CAIN“ kolekcijos spalvos – švelni rožinė, balta ir pilkšva atsikartojo ir gėlynuose, puošusiuose įėjimą, ir užkandžiuose, kuriais lepinosi vakaro svečiai.

11 metrų podiumu einančias manekenes lydėjo unikalaus balso savininkės Ievos Zasimauskaitės ir jos grupės gyvai atliekamos dainos.

Svečiai grožėjosi net 64 skirtingais modeliais iš šiųmetės kolekcijos „Future Romance“ (liet. „Ateities romantika“). Kolekcija įkvėpta hipiškos dvasios ir 70-ųjų romantikos. Didelę reikšmę ją kuriant turėjo 1975 m. pasirodęs Peter Weir romantiškas filmas „Picnic at Hanging Rock“ (liet. „Piknikas ant kabančios uolos“). Drabužiai, puošti subtiliais nėriniais, siuvinėti spindinčiomis detalėmis – tai romantiškoji „MARC CAIN“ pusė. Kita – maištingesnė, atspindinti nerūpestingą hipių madą – kolekcijos modeliai dekoruoti šį sezoną ypač populiariais kutais ir klostėmis.

„MARC CAIN“ – pasaulinę šlovę pelnęs moterims skirtų drabužių ir aksesuarų prekių ženklas pristatytas didžiosiose mados sostinėse: Milane, Paryžiuje, Dubajuje, Šanchajuje. Vilniuje „MARC CAIN“ mūsų šalies pirkėjoms pirmąkart pristatytas 2006-taisiais prabangių pasaulinio garso ženklų salone „GEDIMINO 22“, Vilniuje (greta tokių ženklų kaip RED Valentino, DKNY, PINKO, TWIN-SET, MAX&Co. ir kt.). 2014-aisiais atidarytas ir pirmasis franšizinis šio ženklo salonas prekybos centre „Europa“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų