REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
203
Agnė Kuzmickaitė (nuotr. Organizatorių)

Drugelio simbolis drabužių linijoje lietuviams puikiai pažįstamas – tai talentingos dizainerės Agnės Kuzmickaitės prekinis ženklas, kuris tapo kokybės ir lengvumo simboliu.

203

Drugelio simbolis drabužių linijoje lietuviams puikiai pažįstamas – tai talentingos dizainerės Agnės Kuzmickaitės prekinis ženklas, kuris tapo kokybės ir lengvumo simboliu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šiandien garsi drabužių kūrėja pristatė jau ketvirtąją savo drabužių kolekciją „Menų spaustuvėje“, kuri bus skirta pavasariui ir vasaros laikotarpiui. Išskirtinai tv3.lt naujienų ir pramogų portalui atskleidė, kas tapo didžiausiu įkvėpimu ir kokią žinutę ji siunčia moterims.

REKLAMA

- Tai ketvirtoji jūsų kolekcija, kuo ji jums ypatinga ir išskirtinė?

- Na, man visos mano kolekcijos yra ypatingos. Įgyvendinti savo idėjas ir jas pristatyti – tai jau yra ypatinga ir didelė šventė. Kadangi tai ne pirmi metai, kuomet darau savo asmeninį pristatymą, stengiuosi, kad kiekvienas šou būtų kitoks. Idėja stengiuosi iškristalizuoti per viską: scenografiją, drabužius, muziką. Svarbu, kad viskas tarnautų bendram sumanymui ir būtų visumos dalis.

REKLAMA
REKLAMA

- Jūsų prekinis ženklas – drugelis – virto išskirtiniu simboliu. Jų netrūko ir šioje kolekcijoje?

- Drugelis niekur neišnyko, tačiau nežinau, kiek žmonės jo tikėjosi. Būna įvairiai, pavyzdžiui, jeigu kolekcijoje yra 60 modelių ir 5 iš jų bus su drugeliu, visada atsiras tų, kurie sakys „Ir vėl tie drugeliai“ arba „Buvo vien drugeliai“. Paradoksalu. Kažkaip drugelio simbolis labai įsimenamas žmonėms. Be abejojo, šioje kolekcijoje buvo drugelis, tai yra mano prekinio ženklo dalis. Tačiau dėl jo dominavimo stiprumo, manau, nuspręs kiekvienas asmeniškai. Vienas iš modeliuotojo tikslų yra pajusti esamo laikmečio dvasią. Manau, kad drugelio simbolis iki šiol išlieka svarbus ir aktualus

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Drugelis mano kūryboje atsirado jau senai. Į drabužį stengiuosi žiūrėti kaip į tam tikrą skulptūrą, į kurią gali žiūrėti iš visų rakursų. Ieškojau elemento, kuris tiktų aplikacijai, turėtų dėkingas dvimates, trimates pozicijas. Taip atradau drugelio simbolį, kuris gali būti plokščias, skrendantis ir kupinas improvizacijų. Vienas iš modeliuotojo tikslų yra pajusti esamo laikmečio dvasią. Manau, kad drugelio simbolis iki šiol išlieka svarbus ir aktualus.

- Ką simbolizuoja vyrai, kurie pristatymo metu atlieka moteriškus darbus?

- Galima interpretuoti įvairiai, bet aš pasirinkau kasdienio gyvenimo aplinką, kuri vyrams taip pat nėra svetima. Mano kolekcijose visada būna bent keli vyrai modeliai, o su renginio režisieriumi pamąstėme, jei moterys demonstruoja madas, tegu buitiniai darbai atitenka vyrams (juokiasi).

REKLAMA

- O Saulius Prūsaitis (atlikėjas, dizainerės vyras - tv3.lt) prisideda prie buities?

- Saulius labai padeda, yra labai šeimyniškas žmogus, su kuriuo galima kurti šeimą. Mes šeimoje esame lygiaverčiai.

- O ar lengva buvo vyrą įkalbėti pasirodyti ant podiumo?

- Jis dalyvauja jau ne pirmą kartą, yra scenos žmogus. Jeigu jam patinka kontekstas, jis mielai sutinka, tad įkalbėti nebuvo sunku (juokiasi).

- Kokią žinutę siunčiate moterims?

- Viskas yra įmanoma. Galima kurti, auginti šeimą, bet ir tobulėti karjeroje, darbe. Tereikia viską gerai suplanuoti ir tiksliai žinoti, ko nori.

REKLAMA

- Kas yra didžiausias jūsų kritikas: moterys ar garsenybės?

- Esu labai reikli, tad kiekvienas žiūrovas man svarbus. Žinoma, labai smagu, kai tai patinka moterims, nes geriausiai atspindi jausmą, nuotaiką.

- Kaip vertinate jūsų prekės ženklo plagiatus? Galbūt tai sėkmės rodiklis?

- Manau, kad visada atsiras tų, kurie kiekvieną sėkmingą modelį kopijuos. Yra pasekėjai, kurie bando atkartoti, tačiau jie neretai viską aklai kopijuoja ir tik tas, kas sukūrė originalą žino, koks idėjinis pastatas už to slypi. Originalas visada bus pirmoje vietoje. Kopijavimas tik parodo, kad mano darbai pasiteisino. Kokį naują modelį mes bepristatyme, netrukus jo kopiją jau matome internete. Tačiau mano ambicija yra kurti, o ne kovoti su tais, kurie plagijuoja mano darbus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

- Žiūrint į ateitį, galbūt planuojate savo kūrybą perkelti ir į pasaulinę rinką?

- Ši ambicija visada egzistuoja. Mano nuomone, modeliuotojas privalo savo kūrybą pristatyti kuo platesnei auditorijai. Štai neseniai grįžome iš Paryžiaus, netrukus ir vėl ten keliausime į mados savaitę. Ir žingsnelis, po žingsnelio keliaujame ta linkme.

- Ar pati, kaip dizainerė, šiemet jaučiatės tvirtesnė, talentingesnė?

- Aš visą laiką dirbau ties tuo, tai neatsirado iš niekur nieko. Aš tiesiog džiaugiuosi tuo, kad galiu įgyvendinti savo svajonę ir dirbti sau mėgstamą darbą. O žmonių susidomėjimas mano kūryba tik dar labiau mane skatina kurti toliau.

 

 

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų