REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nuo pat ryto Saločių punkte ties Latvijos siena kartu su kolegomis latviais dirbo ir Vilniaus kelių policijos pareigūnai. Prie pat sienos įsitaisiusių policininkų tikslas – stabdyti ir patikrinti visus į Lietuvą įvažiuojančius automobilius.

Nuo pat ryto Saločių punkte ties Latvijos siena kartu su kolegomis latviais dirbo ir Vilniaus kelių policijos pareigūnai. Prie pat sienos įsitaisiusių policininkų tikslas – stabdyti ir patikrinti visus į Lietuvą įvažiuojančius automobilius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pareigūnams įkliuvo daug užuomarsų – kas pamiršo numerius nusivalyti, kas teises pasiimti, o kas – vairuojant nesinaudoti mobiliuoju telefonu.

REKLAMA

Vairuotojai nevengė važiuoti ir  be techninės apžiūros ar su besibaigiančiais galioti dokumentais, taip pat atsirado ir tokių, kurie drąsiai vairavo su vasarinėmis padangomis, netvarkingais žibintais. Pastarieji gavo ne tik baudų, bet ir atsisveikino su techninės apžiūros lipdukais.

Patikrinti šį „Via Balticos“ koridorių pareigūnai sumanė ne šiaip sau. Mat pagal pastarųjų metų avaringumą šiuo labai apkrautu ir dėl to pavojingu keliu vairuotojai vis dar važiuoja per daug atsipalaidavę. Tą negailestingai byloja ir statistika. 40 proc. eismo įvykių įvyksta dėl greičio viršijimų ir neleistinų lenkimo manevrų.

REKLAMA
REKLAMA

Ne ką mažiau „Via Baltica“ pavojinga ir latviams.   „Šiandien jis yra vietomis per platus, kas leidžia vairuotojui padaryti klaidų, tai yra išvažiavimas į priešpriešinę eismo juostą, kai kelias apkrautas“, - aiškina Lietuvos kelių policijos tarnybos viršininkas Gintaras Aliksandravičius.

Paskaičiuota, kad vien per parą šiuo keliu pravažiuoja 15-18 tūkst. mašinų, kur vietomis sunkiasvorės sudaro net iki 80 proc. viso važiuojančio transporto.

Plačiau apie tai – TV3 reportaže.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų