REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Apple“ dar kartą išlaikė savo poziciją, kaip labiausiai pasaulyje vertinamas prekės ženklas, rašo businessinsider.com. Daugiausiai šiais metais kilo „Facebook“ prekės ženklas, kurio vertė padidėjo 54 proc. tačiau užima tik 23 vietą. Šis reitingas yra grindžiamas prekės ženklo finansiniu vystymusi, įtakos darymu klientams.

„Apple“ dar kartą išlaikė savo poziciją, kaip labiausiai pasaulyje vertinamas prekės ženklas, rašo businessinsider.com. Daugiausiai šiais metais kilo „Facebook“ prekės ženklas, kurio vertė padidėjo 54 proc. tačiau užima tik 23 vietą. Šis reitingas yra grindžiamas prekės ženklo finansiniu vystymusi, įtakos darymu klientams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

10. Amazon

Prekės ženklo vertė: 33,9 milijardai EUR

Procentinis pokytis nuo praėjusių metų: +29%

Praėjusių metų reitingo vieta: 15

 

Amazon.com – elektroninės komercijos portalas savo veiklą pradėjo 1995 metais. Pradžioje buvo vykdoma tik knygų prekyba, tačiau netrukus asortimentas buvo išplėstas iki vaizdajuosčių, DVD filmų, muzikos diskų, programinės įrangos, drabužių, maisto, baldų, elektronikos ir kitų prekių. Šiuo metu Amazon.com turi atskirus skyrius, veikiančius JAV, Didžiojoje Britanijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje, Kinijoje ir Japonijoje, bei tiekia savo prekes į daugelį pasaulio šalių. Amazon.com savo veiklos pradžioje iš kitų elektroninės komercijos kompanijų išsiskyrė pasirinkta lėto, tačiau nuolatinio augimo strategija. Jos įkūrėjai pirmuosius penkerius metus neplanavo gauti jokio pelno. Tačiau ši strategija pasiteisino, jos dėka Amazon.com, kitaip nei daugybei kitų kompanijų, pavyko išgyventi interneto bendrovių burbulo sprogimą, ir jau po šešerių veiklos metų buvo gautas pirmasis pelnas. Amazon.com pelningai dirba iki šiol, ir yra laikoma viena iš kompanijų, labiausiai prisidėjusių prie apsipirkimo internete populiarinimo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų