REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 Kraupus rytas Klaipėdos uoste – sprogimas sukėlė gaisrą naftą kraunančioje bendrovėje. Netrukus uostą apgulė visos specialiosios tarnybos, tačiau ugniagesiams niekaip nepavyko užgesinti cisternų su dyzelinu. Teko laukti specialaus geležinkelininkų pagalbinio traukinio. Laimė, tai tebuvo pratybos.

 Kraupus rytas Klaipėdos uoste – sprogimas sukėlė gaisrą naftą kraunančioje bendrovėje. Netrukus uostą apgulė visos specialiosios tarnybos, tačiau ugniagesiams niekaip nepavyko užgesinti cisternų su dyzelinu. Teko laukti specialaus geležinkelininkų pagalbinio traukinio. Laimė, tai tebuvo pratybos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tokių ypatingų pagalbinių traukinių šalyje – keturi, ir jie vyksta visur, kai atsitinka avarija, kyla gaisras, išsilieja teršalai ar nurieda vagonai.  

REKLAMA

„Sąstate yra gaisrų gesinimo riedmenys, t.y. dvi cisternos po 60 kubų vandens, putokšlis ir siurblinė, kuri leidžia paduoti vandenį kaip į gesinimo sistemą Krovinių terminalo, taip ir individualiai dirbti su gaisru“, - pasakoja „Lietuvos geležinkeliai“ Saugos skyriaus vyriausiasis specialistas Algimantas Kvederavičius.

Laimė, realių tokių nelaimių uoste nėra buvę, tačiau smulkesnių incidentų pasitaiko: užsidega remontuojami laivai, iš laivų išsilieja teršalai. Tad pratybos tam, kad kuo operatyviau reaguotų skirtingos tarnybos. Šiandien klaidų buvo.

Plačiau apie tai – TV3 reportaže.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų