REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dažnas lietuvis apsipirkdamas yra pakliuvęs į situaciją, kada renkantis prekę yra nurodyta viena kaina, o apsipirkus čekyje pamatoma kaina yra didesnė.

Dažnas lietuvis apsipirkdamas yra pakliuvęs į situaciją, kada renkantis prekę yra nurodyta viena kaina, o apsipirkus čekyje pamatoma kaina yra didesnė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

tv3.lt skaitytoja Violeta pasakoja, kad ji dažnai susiduria su šia problema ir jai kelia įtarimų, jog prekybininkai tai daro norėdami pasipelnyti.

REKLAMA

„Rinkausi planšetinį dėklą, o kadangi visi buvo juodi, tai nutariau rinktis pagal kainą, kurią puikiai įsidėmėjau – 9,29 Eur. Tačiau nuėjus prie kasos, matau įmuštą kainą 11,58 Eur. Paklausus pardavėjos, ji maloniai bendraudama, paskambino atsakingam už kainas darbuotojui ir pasirodė, kad ant pakuotės kaina buvo būtent ta tikroji. Kaina buvo pakeista ir sumokėjau 9,29 Eur.“, - dėstė Violeta.

Pasak jos, tokios situacijos nutinka dažnai ir kai kurie žmonės to nepastebi ir permoka už prekes.

REKLAMA
REKLAMA

Prekybos tinklo „Maxima“ komunikacijos vadovė Renata Saulytė neneigia, kad tokių klaidų pasitaiko, tačiau pabrėžia, kad tai yra žmogiškosios klaidos ir prekybininkai nenori apgaudinėti pirkėjų.

„Turime virš 60 tūkst., o didesnėse parduotuvėse netgi iki 80 tūkst. skirtingų pavadinimų prekių. Prekės keičiasi dažnai, beveik kiekvieną dieną, vienos akcijos prasideda, kitos akcijos pasibaigia. Per vieną dieną įvyksta keli šimtai kainų keitimų, tad sužiūrėti viską darbuotojams yra didelis iššūkis. Mes jau senai esame pasisakę, kad pas mus dirba žmonės ir visi daro klaidų, o kai turi sužiūrėti daugybę tūkstančių kainų, tai tikrai gali pasitaikyti klaidų. Dėl to labai prašome pačių pirkėjų atkreipti dėmesį į kainas ir jeigu jie mato vieną kainą lentynoje, o kitą kainą jiems įmuša čekyje, tai prašom kreiptis nedelsiant į administraciją, kad klaidą ištaisytų“, - teigė R. Saulytė.

Pašnekovė priduria, kad savo klientams siūlo dviejų eurų padėkos čekius už tai, kad pirkėjai padėjo ir surado tokią klaidą.

„Tikrai mes nesistengiame apgauti klientų, nes gali apgauti vieną kartą, bet antrą kartą jie nebeateis“, - tikino R. Saulytė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų