REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Emigracija yra neabejotinai vienaip ar kitaip palietusi kiekvieną lietuvio šeimą. Visi turi šeimos narių, draugų, giminaičiu ar pažįstamų, kurie dirba ne tėvynėje. Lygiai taip pat yra su „Audi 100” automobiliais, mat šie neabejotinai mūsų automobilio parko istorijoje paliko savo žymę, o šiandieniniai modelio įpėdiniai toliau maudosi populiarumo spinduoliuose. Taigi pristatome visus šios linijos modelius vienoje vietoje!

Emigracija yra neabejotinai vienaip ar kitaip palietusi kiekvieną lietuvio šeimą. Visi turi šeimos narių, draugų, giminaičiu ar pažįstamų, kurie dirba ne tėvynėje. Lygiai taip pat yra su „Audi 100” automobiliais, mat šie neabejotinai mūsų automobilio parko istorijoje paliko savo žymę, o šiandieniniai modelio įpėdiniai toliau maudosi populiarumo spinduoliuose. Taigi pristatome visus šios linijos modelius vienoje vietoje!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Audi 100“ (arba C1, gamybos metai: 1968–1976)

„Audi“ ženklas buvo atgaivintas koncerno „Volskwagen“ ir jau po trejų metų Ingolštate, Vokietijoje, pagaminamas iki tol didžiausias gamintojo modelis platonišku pavadinimu – 100. Tuo metu buvo galima užsisakyti ne tik 4, bet ir 2 durų versiją. Tiesa, tuo metu keistas variklio garsas neatbaidė pirkėjų ir jau po dviejų metų buvo atidaryta nauja surinkimo linija Volfsburgo gamykloje. Tuo metu 100 tapo pirmuoju Vokietijoje pagamintu modeliu su skysčiu aušinamu varikliu. 1971 metais C1 buvo parduota jau pusė milijono, todėl modelis tapo sėkmingiausiu kompanijos istorijoje. Tuo tarpu paskutiniaisiais modelio gamybos metais buvo pristatyta konceptinė versija su visais keturiais varomais ratais. Mažai kas žinojo, kad būtent tai taps pradine nata legendinei „Quattro“ sprendimo istorijai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų