REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
6
„Gintariniai irklai“ sekmadienį baigti analogų pasaulyje neturinčiomis lenktynėmis (nuotr. Organizatorių)

 Trakuose savaitgalį pasibaigė nuo penktadienio jau 53-ąjį kartą vykusi prestižinė „Gintarinių irklų“ regata, kurioje dalyvavo daugiau nei 400 dalyvių iš Baltijos šalių, Ukrainos, Rusijos, Baltarusijos ir Lenkijos. Jau 16-ąjį kartą varžybos uždarytos analogų pasaulyje neturinčiomis Lietuvos irklavimo klubo fondo (LIKF) sprinto lenktynėmis. Šios irklavimo sporto veteranų varžybos vyksta pagal LIKF sugalvotą formatą, kuomet valčių įgulos suskirstomos burtų keliu, o lenktynės vyksta vos 250 metrų distancijoje (paprastai varžomasi 2000 m, veteranų varžybose – 1000 m). Kiekviena varžybose dalyvaujanti valtis turi savo rėmėją, kurią nors Lietuvos įmonę, kuri įgulą aprengia marškinėliais. Dalyviai moka starto mokestį, iš kurio vėliau suformuojamas prizinis fondas. „Idėja kilo prieš 16 metų, norėjosi padaryti įdomias varžybas ne tik dalyviams, bet ir žiūrovams. Vyresniame amžiuje daug kas bijo sėsti į valtį, nes tai sunku. Nusprendėme padaryti labai trumpą distanciją, kurioje reikia tik apie 45 sek. darbo. Kad komandos būtų lygiavertės, padarėme loteriją.

6

 Trakuose savaitgalį pasibaigė nuo penktadienio jau 53-ąjį kartą vykusi prestižinė „Gintarinių irklų“ regata, kurioje dalyvavo daugiau nei 400 dalyvių iš Baltijos šalių, Ukrainos, Rusijos, Baltarusijos ir Lenkijos. Jau 16-ąjį kartą varžybos uždarytos analogų pasaulyje neturinčiomis Lietuvos irklavimo klubo fondo (LIKF) sprinto lenktynėmis. Šios irklavimo sporto veteranų varžybos vyksta pagal LIKF sugalvotą formatą, kuomet valčių įgulos suskirstomos burtų keliu, o lenktynės vyksta vos 250 metrų distancijoje (paprastai varžomasi 2000 m, veteranų varžybose – 1000 m). Kiekviena varžybose dalyvaujanti valtis turi savo rėmėją, kurią nors Lietuvos įmonę, kuri įgulą aprengia marškinėliais. Dalyviai moka starto mokestį, iš kurio vėliau suformuojamas prizinis fondas. „Idėja kilo prieš 16 metų, norėjosi padaryti įdomias varžybas ne tik dalyviams, bet ir žiūrovams. Vyresniame amžiuje daug kas bijo sėsti į valtį, nes tai sunku. Nusprendėme padaryti labai trumpą distanciją, kurioje reikia tik apie 45 sek. darbo. Kad komandos būtų lygiavertės, padarėme loteriją.

REKLAMA

Juozas GudeliūnasIšlaikyti idėją tiek ilgai pavyko dėl žiūroviškumo. Kadangi visi žiūrovai mato tiek startą, tiek finišą – labai įdomu žiūrėti. Be to, dalyvius motyvuoja ir piniginis prizas. Bet, manau, kad tai yra antraeilis dalykas, nes visus motyvuoja azartas ir greitis. Sprinto varžybų pasaulyje yra, bet tokio formato, kad komandos suskirstomos burtais, be to, būtų mišrios vyrų ir moterų, pasaulyje nesame niekur matę“, – apie varžybų idėją pasakojo viena LIKF vadovių Rima Karalienė. Šį kartą azartiškose lenktynėse nugalėjo komanda, kurios pavadinimas puikiai tinka sunkiai ir labai daug jėgų reikalaujančiam sportui – „Hard Work“. Įgula buvo kaip niekada internacionalinė – joje irklavo du latviai (Vilnis Priedienis ir Vladimirs Pupelis), du rusai (Tatjana Siomina ir Michailas Beknazarovas), du ukrainiečiai (Andrejus Kravcenka ir Aleksandras Kozmenka) bei dvi lietuvės (Vita Rimkienė ir Stefanija Briedienė). Valties varininkas – daugkartinis šių varžybų nugalėtojas, irkluotojų „auksiniu berniuku“ vadinamas Juozas Gudeliūnas. Po finišo ir apdovanojimų ceremonijos tris pirmas vietas užėmusių komandų nariams įteikti šampano buteliai, tad ant nugalėtojų pakylos netrūko purslų. Be to, nugalėjusios komandos vairininkas tradiciškai buvo išmaudytas Galvės ežere. LIKF sprinto finalo įskaita: 1. „Hard Work“ 40,50 sek. 2. „Arvydo paslaugos“ +3,46 sek. 3. 8+ +3,93 4. „Žemės plėtra“ +4,33 5. „Lietuvos draudimas“ +5,68 6. „Eco Driving“ +8,54

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų