REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu pasaulyje vyktų lėčiausių gelbėjimo laivų varžybos, Lietuva, ko gero, bent šioje srityje laimėtų. Šalis turi vieną paieškos ir gelbėjimo laivą – štai šį oranžine spalva nudažytą „Šakiai“. Tai 28-erių metų laivas, statytas kaip žvejybos traleris.

Jeigu pasaulyje vyktų lėčiausių gelbėjimo laivų varžybos, Lietuva, ko gero, bent šioje srityje laimėtų. Šalis turi vieną paieškos ir gelbėjimo laivą – štai šį oranžine spalva nudažytą „Šakiai“. Tai 28-erių metų laivas, statytas kaip žvejybos traleris.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kad tai – simbolinis gelbėjimo laivas, atskleidė nukritusio orlaivio „An-2“ gelbėjimo operacija: iš uosto jis išjudėjo tik po keturių valandų nuo pagalbos prašymo.

REKLAMA

„Jeigu gelbėjimo laivas 4 valandas, kaip sakote, aš nežinau, ruošiasi išplaukt, tai čia tolygu nusikaltimui, mano nuomonė tokia. O be abejo, plaukti jam 70 jūrmylių, tai jam kaip minimum 7 valandų dar reikia papildomai“, - tvirtina laivybos ekspertas Juozas Liepuonius.

Laivo įgulą sudaro 16 žmonių. Įgula – viena, turinti būti pasiruošusi 24 valandas per parą, tad žmonėms ir leidžiama susirinkti per keturias valandas. Jo maksimalus greitis – apie 17 km/h – net turistai į Nidą katamaranu „Smiltynė“ plaukia kelis kartus greičiau. 

Tad Lietuva gelbėjimo laivo neturi – drąsiai rėžia laivybos ekspertai.

Karinės jūrų pajėgos apie savo laivą atsisakė kalbėti, tačiau ekspertai žodžių į vatą nevynioja.  

Plačiau apie tai – TV3 reportaže.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų