REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Du trečdaliai vairuotojų naują tvarką, kuomet prieš registraciją automobilis turi pereiti privalomąją techninę apžiūrą, vertina neigiamai. Esą tai pailgins ir pabrangins registracijos procedūrą. Tokias Lietuvos vairuotojų nuotaikas parodė portalo Autoplius.lt atlikta apklausa.

Du trečdaliai vairuotojų naują tvarką, kuomet prieš registraciją automobilis turi pereiti privalomąją techninę apžiūrą, vertina neigiamai. Esą tai pailgins ir pabrangins registracijos procedūrą. Tokias Lietuvos vairuotojų nuotaikas parodė portalo Autoplius.lt atlikta apklausa.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

“Už techninę apžiūrą ir automobilio remontą bet kokiu atveju sumoka pirkėjas, nes pardavėjas šias išlaidas įtraukia į automobilio kainą. Vairuotojai, nusipirkę automobilį net ir su galiojančiu techninės apžiūros pasu, naują transporto priemonę paprastai tuoj pat remontuoja, kad vėliau neiškiltų nemalonių netikėtumų. Pirkėjams būtų finansiškai naudingiau automobilį įsigyti šiek tiek pigiau ir susiremontuoti patiems. Tuomet jie tiksliai žinotų, ką, kada ir kas remontavo”, – pastebi Viktoras Daukšas, Autoplius.lt plėtros vadovas.

REKLAMA

Pasak V. Daukšo tokią pirkėjų nuomonę patvirtina ir apklausos duomenys. Didžioji dauguma – per 60 proc. apklaustųjų – rinktųsi už automobilio remontą ir techninę apžiūrą mokėti patys, o ne įsigyti automobilį jau su technine apžiūra ir sumokėti daugiau.

Naujoji tvarka Lietuvoje įvesta siekiant sumažinti techniškai netvarkingų automobilių Lietuvoje skaičių. Tačiau didžioji dauguma vairuotojų nemano, jog naujos taisyklės duos norimų rezultatų. Valentino Naujanio, Kauno automobilių turgaus direktoriaus, nuomone, nauja tvarka neduoda jokio rezultato, tik sukelia žmonėms papildomų problemų ir neaiškumų, kurie kainuoja tiek laiko, tiek pinigų.

REKLAMA
REKLAMA

“Sakykime, atlikęs techninę apžiūrą, grįžtu automobilio užregistruoti. Tačiau man jo neregistruoja, nes dokumentai rodo, jog naudotas automobilis kažkada buvo pakliuvęs į eismo įvykį. Nors techninė apžiūra atlikta, nors pagal ją automobilis jau galėtų važinėti keliuose, aš privalau atlikti dar vieną papildomą patikrą. Nematau tame logikos. Juk viskas būtų kitaip, jei pirma būčiau atvykęs automobilio užregistruoti, o tik tada atlikęs ekspertizę”, – sako V. Naujanis.

Apklausa parodė, jog vairuotojai netiki, jog tai sėkmingai sutrukdys įregistruoti techniškai netvarkingą automobilį. 74 proc. apklaustųjų yra įsitikinę, jog pardavėjai vis tiek suras būdų, kaip naujuosius reikalavimus apeiti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

V. Daukšas teigia, kad įsigaliojus naujai automobilių įregistravimo tvarkai, pardavėjai rado būdų, kaip reikalavimus apeiti.

“Dabar dalis jų automobilius pirmiausia registruoja kaimyninėje Latvijoje, o paskui perregistruoja Lietuvoje. Pardavėjai taip gali sutaupyti beveik šimtą litų už vieną automobilį bei sugaišti mažiau laiko, nes procedūra ten – trumpesnė”, – sako V. Daukšas.

Beveik pusė apklaustųjų (47 proc.) paprašyti nurodyti didžiausią naujos tvarkos minusą, įvardijo, jog pasikeitus taisyklėms įregistravimo procedūra užtrunka gerokai ilgiau nei anksčiau. Tai pardavėjams trukdo greitai parduoti naujai į šalį įvežtą automobilį.

Daugiau nei trečdalis vairuotojų tikina, kad dabar sunku suprasti, kas atsakingas už automobilio įregistravimą – pirkėjas ar pardavėjas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų