REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors Lietuvoje futbolas nėra toks populiarus, kaip krepšinis, ketvirtadienį prasidėsiantis Pasaulio futbolo čempionatas prie televizorių ekranų ir į barus turėtų sutraukti nemažai šio žaidimo sirgalių. Pasak restorano „Katpėdėlė“ prekės ženklo vadovės Ramintos Makusaitės, pastebėta, kad krepšinio ir futbolo varžybas sirgaliai žiūri skirtingai: Europos krepšinio čempionato metu sergama už Lietuvos komandą, o kitos rungtynės beveik nesulaukia susidomėjimo, tuo metu futbolo varžybų populiarumas priklauso nuo žaidžiančių komandų pajėgumo, bet ne nuo valstybės.

Nors Lietuvoje futbolas nėra toks populiarus, kaip krepšinis, ketvirtadienį prasidėsiantis Pasaulio futbolo čempionatas prie televizorių ekranų ir į barus turėtų sutraukti nemažai šio žaidimo sirgalių. Pasak restorano „Katpėdėlė“ prekės ženklo vadovės Ramintos Makusaitės, pastebėta, kad krepšinio ir futbolo varžybas sirgaliai žiūri skirtingai: Europos krepšinio čempionato metu sergama už Lietuvos komandą, o kitos rungtynės beveik nesulaukia susidomėjimo, tuo metu futbolo varžybų populiarumas priklauso nuo žaidžiančių komandų pajėgumo, bet ne nuo valstybės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Per ilgalaikę praktiką pastebėjome, kad krepšinyje lietuviams svarbi šalies pergalė, todėl per mūsų rinktinės rungtynes restoranai būna sausakimši, o kitu metu susirenka tik didžiausi krepšinio sirgaliai arba užsieniečiai, tuo tarpu futbolo žmonės susirenka žiūrėti dėl komandų žaidimo technikos, ne žaidėjų tautybės, – sako R. Makusaitė. - Kasmet Europos krepšinio čempionato ir Pasaulio futbolo čempionato metu stengiamės prisitaikyti prie sporto sirgalių poreikių, restoranuose pastatydami tiek televizoriaus ekranų, kiek jų reikia komfortiškam rungtynių stebėjimui.

REKLAMA

Kitą savaitę tikimės Klaipėdoje poilsiaujančių vokiečių turistų antplūdžio, mat jų futbolo komanda susitiks su Portugalijos, todėl naujos „Katpėdėlės“ terasoje (Memelyje) įrengėme papildomų ekranų ir padidinome aptarnaujančio personalo skaičių. Pasaulio futbolo čempionatui adaptavome ir restorano valgiaraštį – siūlysime mėsainių ir alaus derinių paketus, kuriuos užsakiusi kompanija maisto sulauks greičiau, stebėti rungtynes bus patogiau, o kaina bus draugiškesnė nei įprastai. Gerai nuotaikai trūks tik pergalių.“

REKLAMA
REKLAMA

2010 metais „Sip Gallup Media/TNS“ atlikto tyrimo duomenimis, futbolo čempionato rungtynes bent vieną minutę žiūrėjo 13,3 proc., arba 429 tūkst., Lietuvos gyventojų, ne mažiau jų tikimąsi ir šiemet.

Pasak restorano „Katpėdėlė“ ženklo vadovės, dauguma baruose stebinčių futbolo sirgalių – vyrai, kai tuo tarpu rodant krepšinio varžybas sirgti už mėgstamą komandą susirenka mišresnės žmonių kompanijos. „Turbūt tai lemia gilios futbolo tradicijos, su specifinėmis sirgalių įšventinimo apeigomis, griežtesniais nuostatais ir žaidimo trukme: kai krepšinio aikštelėje nuolatos intensyviai vyksta veiksmas, futbolo metu visas 90 minučių įvarčio galima ir nesulaukti. Dailiosios lyties atstovėms, matyt, nepakanka tik žaidimo ir žaidėjų grožio, – juokiasi ji. – Atkreipėme dėmesį, kad futbolo sirgaliai varžybas stebi ramiau, reaguodami tik lemtingų įvarčių metu, o štai krepšinio metu beveik nenutyla komentarai dėl pražangų, klaidų ir rezultato. Paradoksalu, nes stadionuose riaušes dažniausiai sukelia futbolo sirgaliai.“

Prieš kelis metus HP užsakymu 11 Europos valstybių atlikto tyrimo duomenimis, Pasaulio futbolo čempionato rungtynių rezultatai tiesiogiai veikia darbuotojų efektyvumą. 63 proc. britų ir 62 proc. olandų respondentų tvirtino dirbantys efektyviau rytais po rungtynių, 56 proc. ispanų tvirtino esą geresnės nuotaikos ir darbingesni po sėkmingų mėgstamos komandos varžybų, tačiau tik 47 proc. vokiečių jautė teigiamą pergalės įtaką savo darbui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų