REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
Šio renginio pagrindiniais partneriais tapo šiuolaikiniai technikos ekspertai - "Topo Centras" ir vienas sparčiausiai augančių bankų Lietuvoje - AB SAMPO bankas, o ralio automobiliu bus greitas ir patvarus, daugelio ralio meistrų pamėgtas "Subaru".
Šiemet lenktynių geografija beveik nesikeičia. Žiemos ralio trasos jau 14-tą kartą vinguriuos vaizdingais Visagino, Zarasų bei Ignalinos keliais, kuriais drieksis visi 12 "Sampo Winter rally 2007" greičio ruožų, kurių bendras ilgis - 95,3 km. Iš viso lenktynininkams varžybų dieną - vasario 10-ąją - teks įveikti 212,75 km.
Žiūrovų patogumui visus greičio ruožus, išskyrus du, tarp jų ir neįskaitinį paskutinįjį - Aukštaitijos, sportininkai važiuos po du kartus.
Varžybos prasidės šeštadienį, vasario 10-ąją, 9.30 val. aikštėje, esančioje šalia "Aukštaitijos" viešbučio (Veteranų g. 7, Visaginas) iškilmingu jų atidarymu, o jau 16.05 val. laukiama pirmųjų ekipažų finiše.
Ralio bendrosios įskaitos nugalėtojams atiteks pagrindinis šių lenktynių prizas - Visagino miesto mero taurė, o ekipažai, užėmę pirmąją-trečiąją vietas atskirose grupėse bei pirmąją-šeštąją vietas bendroje įskaitoje, bus apdovanoti taurėmis ir diplomais.
Ignalinos ir Zarasų merai įsteigė savo taures, kurios atiteks atitinkamai pirmąjį-antrąjį bei dešimtąjį-vienuoliktąjį greičio ruožus greičiausiai įveikusiems ekipažams.
Viešbučio "Aukštaitija" įsteigtą taurę išsiveš lenktynininkai, greičiausiai įveikę paskutinįjį, dvyliktąjį neįskaitinį greičio ruožą.
Sampo Winter Rally 2007" susidomėjo ir vieni pirmųjų dalyvauti jame paraišką atsiuntė ukrainiečiai Valerijus Gorbanas ir Jevgenijus Leonovas, vairuojantys "Mitsubishi Evo VIII".
Tokį pat automobilį valdys ir Janio Vorobjovo bei Gunčio Ervaldžio ekipažas iš Latvijos.
Dar naujesnės, devintosios modifikacijos "Mitsubishi Lancer" vairuos estai Priitas Saluri ir Indrekas Leppas.
Beje, Estijos ralio meistrų stovykloje matysime ir žymaus pasaulio ralio lenktynininko Markko Martino suburtos "MM-Motorsport" komandos lenktynininkus Rainerį Ausą ir Ago Ahu, vairuojančius galingus "Subaru Impreza WRX STI Spec-C" automobilius, specialiai raliui parengtus garsioje "Prodrive" kompanijoje.
Tokį pat automobilį vairuos ir dar vienas svečių iš Estijos - Egono Kauro ir Simo Koskineno - ekipažas.
Visagino apylinkėse bendrosios įskaitos nugalėtojų titulą ginsiantys Rokas Lipeikis su Renatu Vaitkevičiumi važiuos "Mitsubishi Lancer EVO VIII" automobiliu.
Naujesnės, devintosios modifikacijos šiuo japonišku automobiliu važiuos "Ukmergės ASK-Lautra Motorsport" Evaldo Čirbos ir Audriaus Pivoro ekipažas.
Į tokį pat automobilį persėdo ir Audrius Gimžauskas su Kęstučiu Girštautu, Ramūnas Čapkauskas su Tomu Šipkausku bei Darius Janušas su Aušra Brazdžioniene.
Sniego ir ledo trasomis važiuos ir pernykščiai analogiško ralio nugalėtojai - naujai suburtai "Auto Moto Projektų" komandai atstovaujantys Saulius Girdauskas su Pauliumi Urbonu.
S. Girdauskas, įvairiais metais laimėjęs net šešis iš trylikos Visagino apylinkėse jau įvykusių žiemos ralių, laikomas nekarūnuotu žiemos trasų karaliumi.
Ralyje pastebimai daugėja ir įvairios modifikacijos šio ralio automobiliu oficialiai tituluojamų "Subaru". Naujausią, vienintelį tokį visose Baltijos šalyse, garsioje "Prodrive" kompanijoje ką tik parengtą "Subaru Impreza WRX STI Spec C" į žiemos ralio trasas išvairuos Benediktas Vanagas su Ramūnu Šaučikovu.
"Pirmą kartą Lietuvos ralių istorijoje net 45 ekipažai varžysis automobiliais, turinčiais visų keturių ratų pavarą. Iš jų 20 "Subaru" ir 24 "Mitsubishi" markės",- spaudos konferencijoje pasidžiaugė ralio direktorius Ramūnas Kliunka.
Atšalę orai ir iškritęs sniegas pradžiugino automobilių sporto gerbėjus bei pačius sportininkus. Anksčiau visuomenei žinomas Visagino vardu šis ralis vykdavo paskutinį sausio savaitgalį. Tačiau šiemet LASF vadovybė, tarsi iš anksto nujausdama orų pokštus, ralio datą nukėlė į vasario 10 dieną.
"Tikimės, kad ralis bus kaip niekad įspūdingas. Naujieji ralio organizatoriai "Vanagas Racing" daug dėmesio skiria ne tik sportinei ar žiūrovų saugumo, bet ir pramoginei renginio daliai. Ralyje bus pristatomi naujausi Lietuvos sportininkų ekipažai ir automobiliai, jame ketina dalyvauti nemažai garsių sportininkų iš užsienio šalių",- patenkintas organizatorių pastangomis ketvirtadienį įvykusioje ralio spaudos konferencijoje kalbėjo LASF prezidentas Romas Austinskas.
Lenktyninką bei šio ralio organizatorių B. Vanagą bene labiausiai džiugina būtini žiemos ralio atributai - sniegas ir ledas. Jo nuomone, tik esant ledo ar sniego dangai sportininkai pasiekia didžiausius vidutinius greičius ir tik tokioje trasoje įgalinami tausoti brangiai kainuojančią lenktyninę techniką.
Dėl žiemos ralio specifikos ledo ar sniego danga besidriekiantys greičio ruožai įveikiami siauromis, specialiai dygliuotomis padangomis (dyglio ilgis siekia beveik 1 cm), o žiemos ralis yra greičiausias iš visų vykstančių Lietuvoje. Vidutinis greitis ant ledo miško keliukais siekia 140 km/h, o maksimalus - iki 200 km/h.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų