REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
29
Vaidas Baumila, Justinas Jarutis ir Jurgis Didžiulis (nuotr. Organizatorių)

Penktadienį, gegužės 6-ąją, 9.30 val. iš Europos aikštės šalia Vilniaus miesto savivaldybės startavo antrosios Lietuvoje, o kartu ir visose Baltijos šalyse, elektromobilių lenktynės Vilnius – Palanga.

29

Penktadienį, gegužės 6-ąją, 9.30 val. iš Europos aikštės šalia Vilniaus miesto savivaldybės startavo antrosios Lietuvoje, o kartu ir visose Baltijos šalyse, elektromobilių lenktynės Vilnius – Palanga.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Sostinės meras Remigijus Šimašius prie starto linijos pakvietė devynis ekipažus. Šįkart visi maratono dalyviai vairavo vienodus „Nissan Leaf“ elektromobilius, kurių laukė didesnis nei 300 kilometrų išbandymas iki šių patrauklių lenktynių finišo Palangos centre, J. Basanavičiaus gatvėje.

REKLAMA

„Visų toks pat ryžtas siekti pergalės ir kelionėje pajusti elektromobilio pranašumus - bene vienintelis bruožas, siejantis debiutinį maratoną su šiandieniniu, - sveikindamas lenktynių dalyvius ir jų sirgalius, į spaudos pusryčius susirinkusius žurnalistus, kalbėjo vienas renginio organizatorių, VšĮ „Autoeventus“ direktorius Darius Grinbergas. - Per metus neregėtai išaugo šių lenktynių populiarumas, todėl vietoje įprastų dviejų ekipažo narių šiemet į kelis elektromobilius buvome priversti sodinti po tris“.

REKLAMA
REKLAMA

Toks sprendimas, pasak D. Grinbergo, priimtas ne tik siekiant suteikti progą kuo daugiau žmonių išbandyti elektromobilius, bet ir norint sulyginti kai kurių įgytą šiokį tokį pranašumą. Stokojantiems patirties scenos profesionalams buvo suteikta galimybė prieš lenktynes pasitreniruoti, o žurnalistų komanda, turėdama nemenką kraitį patirties ekonomiškumo lenktynėse dividendų, bus priversta savo įgūdžiais kompensuoti išaugusį ekipažo svorį.

Rengdami antrąsias lenktynes organizatoriai išties nepašykštėjo naujovių, tačiau net negalvodami lengvinti jose dalyvaujančių entuziastų dalią.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Daugelio ekspertų nuomone, šįkart, kai trasoje dėl išganingojo finišo Palangoje visi varžosi išimtinai tik su „Nissan Leaf“ elektromobiliais, maratono rezultatai beveik nenuspėjami. Dar viena tokios prognozės prielaida - daugelis komandų naujos, sudarytos burtų keliu.

Taip renginio organizatoriai siekia ne tik įnešti dar daugiau intrigos, bet ir suteikti galimybę naujai suburtam ekipažui suderinti stygas pasirenkant lenktynių taktiką ir strategiją.

Itin šiltai į varžybų maratoną išlydėti net trys jame dalyvaujantys dailiosios lyties atstovių ekipažai : „Energijos tiekimas” - Ineta Petrėnaitė su Simona Kilinskaite, „Wow City” – Airida Ruibytė su Irmina Kazlauskiene, pas kurias tik paskutinę minutę įsiprašė Karolis Birgilas ir „Media girls” – Ilona Steponėnė su Dina Sergijenko.

Ko gero daugelis į maratono startą susirinkusių šių lenktynių favoritu laikė daugkartinį šalies automobilių ralio čempioną, susisiekimo viceministrą Saulių Girdauską kartu su jo partneriu, Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovu Egidijumi Skrodeniu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų